Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blixa
Och så här skriver de

Ni kan bära barnet i en sjal
Det är både praktiskt och bra att bära ert barn i en bärsjal. Ni får händerna fria så att ni kan hålla om eller smeka barnet eller bära något annat, samtidigt som barnet får vara på sin favoritplats – nära mamma eller pappa. Med en sjal kan ni först bära barnet på magen och när barnet blir större kan ni placera det på ryggen i stället. Barnet sitter på ett sådant sätt att ni inte blir trötta av att bära det. Många föräldrar tycker att det är lättare att bära små barn i en sjal än i en vanlig bärsele, barnet kan också sitta längre i en sjal än i en sele.
Det tyckte jag var riktigt trevlig läsning. De skrev också om att barn mår bra av mycket kroppskontakt:
Det är bra för barnet att ha nära kroppskontakt med mamma och pappa. En bra kontakt stimulerar barnet genom att andningen utvecklas snabbare, barnet får lättare att hålla värmen, amningen stimuleras och barnets blodsockernivå blir mer stabil – och föräldrarna blir bättre på att känna av vad barnet behöver.
Inte för att jag tycker att blöjtillverkare behöver ägna sig åt föräldrainformation men när de nu envisas med att göra det är det roligt när de skriver trevliga saker :D
Användarens profilbild
Av Summer
Då jag var på inskrivning fick jag en hel bok från libero och där skriver dom om sjalar och tipsar om sjalbarn :D Mycket av det som står i boken känns vettigt också, har inte läst hela.
Användarens profilbild
Av emelie
:siishah: :shock: :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Summer skrev:Då jag var på inskrivning fick jag en hel bok från libero och där skriver dom om sjalar och tipsar om sjalbarn :D
:shock: Då är vi ju värsta kändisarna nu jue :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
Mamasamueli skrev:
Buscilla skrev:
Summer skrev:Då jag var på inskrivning fick jag en hel bok från libero och där skriver dom om sjalar och tipsar om sjalbarn :D
:shock: :vågen:
Men det kan stå dem dyrt, för den som surfar in på sjalbarn löper stor risk att hitta till - - TYGBLÖJORNAS VÄRLD! :twisted: :mohahahahahahhhhaaa:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Mamasamueli skrev:
Buscilla skrev:
Men det kan stå dem dyrt, för den som surfar in på sjalbarn löper stor risk att hitta till - - TYGBLÖJORNAS VÄRLD! :twisted: :mohahahahahahhhhaaa:
:Hahaa:
Av eamane
:vågen:
Användarens profilbild
Av diddeldi
oj, det var ju rätt mycket trevligare än pampers skrikmetoder måste jag säga :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
:lol: :tumup:
Användarens profilbild
Av Key
Wow :D :app:
Användarens profilbild
Av Erica74
:tumup:
Av Aelia
Mamasamueli skrev:
Buscilla skrev:
hittat ja, vill använa nej :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?