Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miapia
Pappa i familjen anser sig vara för opraktisk för bärsjal och babybjörnen, som vi sparat för att han ville det, har han inte rört. Ergon får vi inte till på magen. Jag vill att pappa också ska bära lillskruttan när hon vill sova, tex. Att han också ska få uppleva närheten. Vill ge honom något i julklapp från henne, kanske från båda barnen att bli burna i? (son 2 år, dotter 2 månader). Vad ska jag köpa? Det ska vara enkelt, men ändå bärvänligt, om man säger så.
Senast redigerad av miapia den lör dec 17, 2005 11:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Aurian
En Mei Tai kanske? Den går ju liksom inte att göra fel med och den fungerar både för stora och små barn. www.babyhawk.com eller den svenska återförsäljaren www.meitaibarn.se
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
Skapa en egen ringsjal?! Metai är supersnygga, men aldrig testat själv...
Vill han bära då? :? Min man bär utan hjälpmedel...är mycket svårövertygad om sjalarnas förträfflighet(trots snart 3års erbjudande om demonstratin/knythjälp på kort/längre sjalar :roll: :wink: mm mm ...men han anv iofs Ergo på ryggen vid skogspromenader)
Användarens profilbild
Av miapia
Mei tai är jättesnygg, verkligen, men det känns nästan som tårta på tårta eftersom vi har en ergo. Eller?

Ringsjal... Har en bära barn som jag tänkt sy om, men det blir inte och ringsjal har vi ingen. Ringo? Kan den vara ett alternativ, så säljer jag bära barn sjalen, när jag hittat den? (Fast det känns kanske gräsligt onödigt, när jag tänker efter... Jag gillar själv INTE att bära på en axel. Eller kanske inte...Ringon är ju så fin. Och färdigsydd. Och passar till August också... *suck* Velpotta! :( )

Eller ska jag sälja ergo och köpa mei tai? Fast jag gillar ergon! Dock ej på magen!
Senast redigerad av miapia den lör dec 17, 2005 13:12, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Aurian
miapia skrev:Mei tai är jättesnygg, verkligen, men det känns nästan som tårta på tårta eftersom vi har en ergo. Eller?

...Eller ska jag sälja ergo och köpa mei tai? Fast jag gillar ergon! Dock ej på magen!
Nej, jag tycker inte att det blir tårta på tårta med de båda. Ergo är ju en sele med allt vad det innebär, MT är ett mellanting mellan sjal och sele.
Vi har en Ergo och väntar hen en MT närsomhelst! :D
Användarens profilbild
Av miapia
Froggie skrev:
miapia skrev:Mei tai är jättesnygg, verkligen, men det känns nästan som tårta på tårta eftersom vi har en ergo. Eller?

...Eller ska jag sälja ergo och köpa mei tai? Fast jag gillar ergon! Dock ej på magen!
Nej, jag tycker inte att det blir tårta på tårta med de båda. Ergo är ju en sele med allt vad det innebär, MT är ett mellanting mellan sjal och sele.
Ok, vet du något om storlekarna? Finns ju en XT och en regular.
Användarens profilbild
Av Aurian
miapia skrev:
Froggie skrev:

Ok, vet du något om storlekarna? Finns ju en XT och en regular.
Jag valde en regular med extra långa band, tror att den sluter om Vilja alldeles tillräckligt och ändå kommer Devin inte känna sig låst i den :)

XT:n kan man visserligen vika i nederkanten om det känns att den kommer för högt upp, men det blir såklart lite krångligare...

Jag valde även en ficka på MT:n eftersom jag alltid använder fickan på Ergon när jag bär i den, och "saknar" ficka på långsjal :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?