Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Ellevill som gör meitai ska omma med några sjalar. En mönsterkombination verkar vara klar och två ytterligare ska komma. Jag som inte behöver några fler sjalar föll pladask och funderar på att testa dem. Är det någon mer som gillar dem? Ni som provat deras meitaier, vad tycker ni om dem?

http://www.ellevill.com/ellevill.zara.htm
Användarens profilbild
Av zero.sara
:shock: Vill ha en sån sjal! sjal :twisted: är här och bits varför skulle jag kolla på den bilden :roll: :wink:
Tyckte den var jättefin, undrar vad det kommer för fler färger/modeller och vad den kommer att kosta :?:
Användarens profilbild
Av korell
Verkar lovande!

Och wow! för viking mei taien. den var ju bara blande det coolaste jag sett i bärväg! :D (kan inte länka, hrrmmmm)
Användarens profilbild
Av miom
Vikingen var ju urhäftig :shock:
Användarens profilbild
Av zingo
:shock: :twisted: röd/svart skulle vara fint tror ni den kommer i det?
Äh den blir sikkert skit dyr!
Användarens profilbild
Av thanisa
Och nu har de bestämt färgerna, hur länge kommer det dröja innan sacha har en sjal i röd och rosa? Kan inte bestämma mig, men jag vill verkigen testa dessa skönheter. Men vilken färgkombination ska man ha?
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:Och nu har de bestämt färgerna, hur länge kommer det dröja innan sacha har en sjal i röd och rosa? Kan inte bestämma mig, men jag vill verkigen testa dessa skönheter. Men vilken färgkombination ska man ha?
:rofl:

Samma färger som Kamavan ju! :love: :hide:
Av eamane
mari_tres skrev:
thanisa skrev:Och nu har de bestämt färgerna, hur länge kommer det dröja innan sacha har en sjal i röd och rosa? Kan inte bestämma mig, men jag vill verkigen testa dessa skönheter. Men vilken färgkombination ska man ha?

Samma färger som Kamavan ju! :love: :hide:
Den rödrosa skulle jag vilja ha :love: Och den lila och kan kanske även den turkosa :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Den lila! Fast jag ser inte hur mycket dem kostar, letar jag för dåligt??
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den lila :love: Nu är bara frågan vad dom kommer att kosta :roll: :?:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag är också nyfiken på vad priset kommer att bli. Tror jag ska höra med hon som har sidan. Jag vill ju så gärna, men vilken färg lila, rosaröd, brun eller svart och vit?
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev:Andas Lin, andas... :shock: :love: :love: :love:

Härligt Lin. Om du misslyckas med att övertala mig om att jag inte behöver fler sjalar så har du kanske möjlighet att testa en sen. :roll:
Användarens profilbild
Av Helma
De är ju jätte fina! En röd-rosa kanske, eller varför inte en lila-variant eller den turkosfärgade :roll: :wink: Hoppas att priset avskräcker :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
Jo förresten vill jag ha en viking mei tai också. 8) :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?