Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CarolineJ
Jag kanske är lite dum men jag förstår inte riktigt vad skillnaden är på Beco 4th, Beco BWD och Beco butterfly? Om någon skulle vilja förklara lite för mig skulle jag bli jätteglad :)
Användarens profilbild
Av maxi
Det är ingen dum fråga, det är ju en hel vetenskap det här med selar...
Jag TROR att det är så här (rätta mig om jag har fel):

Beco 4th var den första versionen (eller iallafall tidigare är bwd) och den är ganska enkel i konstruktionen.

BWD är en nyare version med en extra rem på barnets rygg som man t.ex kan justera efter barnets storlek.

Butterfly är den nyaste versionen som börjar säljas i sverige först i februari. Ingen vet nog exakt hur den är, men den verkar vara ungefär som en 4th. Den största skillnaden är nog att det finns ett inbyggt bebisinlägg som gör att man kan bära riktigt små barn.
Användarens profilbild
Av Maria22
Efter vad jag har förstått när det gäller butterfly så ska man även kunna stoppa i barnet i selen innan man tar på sig den, vilket gör det lättare när man ska bära på ryggen...
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Okej, jag som har tid på mig borde alltså vänta på de nya butterfly då eftersom de verkar bli de bästa nu då?
Användarens profilbild
Av magdape
Tycker att det är en jättebra fråga då jag själv är nyfiken på detsamma?
Suktar verkligen efter en fin Beco... :heart: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?