[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 106232
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Äntligen kom mitt PUL... - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aurian
Jättefin!
Användarens profilbild
Av Anso
Har du ritat av Fuzzin och sytt efter de måtten?
Fungerar den bra?
Användarens profilbild
Av Anso
Frida med Mea skrev:Det har jag också gjort, men vad mönstret tog vägen vet jag inte :D , lika borta som en höna :wink: .
Jag använda mig av ottobre, grattismönstret, och så ritade jag av det på datorskärmen i den förstoringsgrad som jag trodde skulle passa oss, så imorogn får jag se hur det blir, eftersom försöksråttan ligger och sover.
OK. :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jättefint! Man blir allt bra sugen på att själv ge sig på att försöka sy pockets...
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jättefina!
Användarens profilbild
Av frida
Jag har ett tag pysslat med pocket-mönster o sytt provex o hejohå, ritat efter fuzzi o ottobre o pojkens rumpa, (vill sy en sort han kan växa lite i). Sen kom liberoreklam med blöjprov och när jag jämför visar det sig att min blöja är typ en libero med knäppflärpar :shock: :lol: . Så hade kunnat spara en del tid där....
Användarens profilbild
Av April
Wow! Vad duktiga ni är!

Kram
Användarens profilbild
Av frida
Glömde ju skriva att den var himla fin! Och fräscht med det blå/vita!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fin! Jag har inte kommit till skott än trots att PUL:en har legat här hemma i några veckor... Fast nu håller jag på att konstruera mönster (kanske ska utgå från en Libero istället för Swaddlebees...) så nu sys det flanellpockets tills vi hittar den ultimata passformen :-)

Beställde du fleece från Stoff och stil? Funkar den bra?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ah, då ska jag nog beställa fleece därifrån också :-)

Jo, nog är man sugen på att sy, men jag har alldeles för många projekt (och en tendens att fastna här de stunder Albert sover ;-))
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?