Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ok, nu tror jag att vi bestämt oss för att en sino nog måste testas till "förhoppningsvis snart här bebisen". Sval och mjuk och inte för stretchig. Men...då återstår färgen. På sjalar.nu så finns det ju en testperson som bär i ngt som måste vara den blå, el? Och den ser ju helt annorlunda ut än färgprovet nedanför (iallafall på min skärm). Och kristinas bild här på sjalbarn på den röda tycker jag ser djupare röd ut än dito färgprov. Så, frågan lyder alltså: ni lyckosamma som klämt på den irl, hur skulle ni beskriva färgerna? Övriga synpunkter på färgval? Vit känns inte aktuellt och jag antar att svart är opraktiskt, även om jag måste erkänna att jag är lite svag för det bekväma i en sober sjal som komplement t allt färggrant i övrig bärväg vi äger... :lol: Så alla åsikter emottages å det varmaste :)
Användarens profilbild
Av Aurian
Blåsippan har jag för mig är närmast det lilla tygprovet i färgen!
Användarens profilbild
Av Ester
Sino-färgerna är specialbeställda för att matcha ringons färger så exakt som möjligt.

Så vet du lite hur Ringons färger ser ut i verkligheten så är det nog det närmaste Sinons färger du kan komma :D
Användarens profilbild
Av Tabby
Men på de bilder som finns på nätet vilken bild matchar bäst verkligheten. Tycker nyanserna skiljer sig mycket beroende på bild.
Användarens profilbild
Av Helen
Nu har jag varit inne och tittat på de jag har här.
Den blå matchar förgprovet bättre än fotona på sidan. ( enligt min skärm)
Den röda har jag inte kvar här. men du kan se den på en pappa som var här och handlade en( bild uppe till höger på min Sino sida)
Jag tycker att det stämmer med den färgen jag minns av den.

Jag vet inte hur opraktisk den svarta är om den drar till sig smuts och så.
Den ljusa är ofärgad, benvit. ( praktisk till amningskräk :D )

/Helen
Användarens profilbild
Av Kristina
Den här bilden stämmer rätt bra med verkligheten, iaf på min skärm. På riktigt är den liiite mer åt det vinröda hållet tycker jag.

Bild
Användarens profilbild
Av sarah
Jag tycker alla looma färgerna är MYCKET finare i verkligheten än på bild.
Har sett sino sjalarna "in real" och önskat mig en blåsippa i julklapp och den är Mycket finare än på bilderna!
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag har en svart Sino, tyckte att det var smidigt med en färg som passar till precis allt osv. Men idag hade jag nog valt någon av de andra färgerna - varenda litet kräk och dreggel syns med en gång. Men däremot tycker jag inte att den drar till sig annat skräp speciellt mycket. Och snygg är den förstås.

Den blåa är väldigt snygg, men som jag minns den är den inte alls så grå som på flera av bilderna. Snarare någonstans mellan "kornblå" eller duvblå och ljus denim, om ni förstår vad jag menar.

Den röda är väldigt röd, nästan julröd om jag minns rätt, men snygg ändå. (Usch vad svårt det är att beskriva färger...)

Om jag skulle köpa en till skulle jag nog välja den blå. Jag har en bild på mig när jag provar just den, där också den röda syns, men jag har inte riktigt tid att lägga upp den just nu. Skicka ett PM med din adress så kan jag mejla bilden istället.
Användarens profilbild
Av Ester
jag tror att jag ska vänta in en framtida krustistel-sino faktiskt...hoppas att de hinner komma till maj
Användarens profilbild
Av Aurian
Elin skrev:jag tror att jag ska vänta in en framtida krustistel-sino faktiskt...hoppas att de hinner komma till maj
Ooo Krustistel.... :P
Av Marika
För att räta ut lite frågetecken:
Bilderna på den blå Sinon är inte den samma som den som är till försäljning. Det är en testsjal vi hade och den enda vi hade att fotografera när vi skulle göra bruksinstruktioner.

Sinos färger är de samma som Ringo färgerna och stämmer mycket bra överens mot dem.

Alltså den riktiga Sino färgern blå är mörkare än den som tjejen på bilden har.

Som Elin har nämt så skall Sino i framtiden (förhoppningsvis under våren) finnas i alla Ringos färger.
Användarens profilbild
Av Tabby
Vad synd för den färgen är jäääättefin.
Användarens profilbild
Av jazoo
Tabby skrev:
Vad synd för den färgen är jäääättefin.
Kanske ett tips till Looma om en ny färg? ;) Jag håller med, den är jättesnygg.
Användarens profilbild
Av April
Som Elin har nämt så skall Sino i framtiden (förhoppningsvis under våren) finnas i alla Ringos färger.
Mmmm... underbart! Då blir det en Havssäv eller Skogssäv till sommaren :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?