Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av maya
Har ni några tips på var det finns bra väskmönster till en liten dagisväska?
De små ska börja dagis och där ska de ha väska med extrakläder med sig. Vill inte ha nån spindelmanryggsäck eller så... Har sett dagisväska på detta forum men den var väl i rincip sydd på frihand? Och jag behöver mönster.
Användarens profilbild
Av Anna
Någon tipsade om den här häromdagen, den tyckte jag såg ganksa trevlig ut http://knapmodern.blogspot.com/2007/08/dagiskasse.html
men är det en väska att ha hänganade där alltid så kankse en liten tygkasse som de man köper på ica fast mindre inte är lika skrymmande i facket på förskolan.
Användarens profilbild
Av aspen
jag sydde ju på en varsin till barnen, ritade av en väska som jag hade enklare handtag på än orginalet och med fack på insidan som det inte var på orginalet.
Bild
Bild
Bild
Bild
Av maya
Tack för tipsen, ska försöka knåpa ihop nåt med "knåpmoderns" enkla mönster som mall och lägga till nåt fack.
Tycker verkligen annelis dagisväskor är jättesnygga och praktiska. Återkommer med resultatet, när det nu blir :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?