Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av camsch
Jag kom inte riktigt överens med trikåsjalen när lillan var alldeles pyttig. Kunde inte amma i den, och hon ville äta så fort hon kom i den, eller typ hela tiden och det blev väldigt bökigt.
Dessutom blev det varmt, och jag tyckte jag fick ner tyg för långt på armarna. Och hon ville inte ha huvudet innanför om hon var vaken, och orkade inte riktigt hålla upp det hela tiden själv... Kort sagt: Det funkade inte så jättebra. :(

Har därför använt Mei Tai, och trivts jättebra med det! Är jättesmidigt att bara kunna släppa ner så kunde hon sitta kvar i och amma (och jag kan fortsätta gå) Nu har jag dessutom skaffat en ringsjal som också används flitigt. :)

Men det har grämt mig lite att jag inte använder den fina sjalen som jag dessutom köpt ny... Så för ett par dagar sen så tänkte jag att jag måste ju ge det några chanser till - och NU funkar det JÄTTEbra! :D

Dels tror jag att lillan äter mer regelbundet nu (hon är 2,5 månader), och hon är stadig i nacken så hon kan sitta och titta sig runtomkring.
Den är ju hur gosig och mjuk som helst, och avlastar jättebra, det känns knappt att jag bär på henne (utom att jag inte ser mina fötter förstås...) och hon stortrivs! Jag tror också att jag eftersom jag nu varit på sjalträff har sett lite mer vad man kan göra med för "mycket tyg", alltså att man kan vika upp tyg som är ivägen på armarna.

Nu blir ju bara problemet när vi ska åka på en längre resa vilket jag ska välja! Reser själv på tåg med 2 barn (bebis plus 5,5-åring) och vi ska vara borta nästan en vecka... Det tål att fundera lite på :)
Av eamane
Vad kul att det funkar nu!
På resan tar du givetvis med båda! Då kan du variera samt att du har en extra i fall om att :)
Användarens profilbild
Av milimani
Härligt att få det att fungera!

Ta med båda på resan! Ha trikåsjalen på dig och packa ner MT:n, den tar ju mindre plats.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?