Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mi
Jag röstar för meitain även om jag bara har provat den som hastigast :roll: (=läs KÄR) Ergon.. är en annan historia :roll:
Av Aelia
Mi skrev:Jag röstar för meitain även om jag bara har provat den som hastigast :roll: (=läs KÄR) Ergon.. är en annan historia :roll:
Hehe, jo läste det(lite iaf) men när jag såg er såg den jätte bra ut.
Och mei tai är skön, älskar den oxå.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
MEn nu har jag med AVSIKT inte läst nåt om Mt, bara för att inte lära mig om nåt annat.......så att man skall bli sugen......men nu kan jag inte låta bli längre.......lika bra jag kollar in vad det är ni surrar om, och om jag känner er rätt allihopa ingen kommer undan, så sitter jag väl med en mt snart.......grrrrr........(skrattar egentligen)

Och förresten Sus, när du skrev maitai.......gissa om jag blev sugen på en riktig maithai drink......det är bland det bästa jag vet och jag drack det konstant (låter lite alkisvarning hihi) då vi var i Mexiko båda gångerna........*suck* vill ha en sån med.......
Användarens profilbild
Av Mia
Jag kanske är den enda som inte är förtjust i MeiTai..?
Tycker den är för klen helt enkelt. Ergon är Väldigt mycket bättre till större barn! En MeiTai kan vierligen vara Fin och helt ok till bebis men jag skulle Aldrig byta bort min ergo...
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jahaja, nu har jag kikat lite och tycker ju att den verkar jättemysig.......varför det? Jag vill inte ha något mer att lägga pengar på......attans, men det var ju tur i oturen att jag liksom inte hittade något mönster som tilltalade mig sådär "å den vill jag ha"-mycket......
Men det skulle ju inte förvåna mig att det kommer....
Användarens profilbild
Av mica
Snusibulingen skrev:..., men det var ju tur i oturen att jag liksom inte hittade något mönster som tilltalade mig sådär "å den vill jag ha"-mycket......
Var tittade du?
Har du kollat in BabyHawk? Där borde ju finnas något du gillar.
http://www.babyhawk.com

:twisted:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Mica: :evil: vad skulle det där vara bra för då......... Himmel o pannkaka, vad skall jag sga till sambon ifall jag "råkar-slinta-på-beställ-knappen-innan-han-kommer-hem-igen"

Å shit.......det fanns en jättefin blå där......
Av Aelia
Då kan du säga att du köpte en till julklapp till sonen *L*
Sa sa jag till min man, att jag köper allt till Benjmain, inte alls till mig :lol: :lol: :lol: 8)
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja jag har ju alltid tyckt att midjebältet på patapumen är lite för hårt på mig.........så detta kanske är nåt......
Är de vändbara eller har jag fattat fel......Är det olika färger eller vad är det ni väljer och vrakar emellan......kanske redan finns trådar om det , ska leta dessa kanske.
Av Aelia
Det finns olika, vändabara oxå. Själv har jag camo, så snygg :lol: Skulle vilja ha några st till, men det räcker med en (än så länge iaf) :lol:
Användarens profilbild
Av mica
Man bygger ihop dem själv när man beställer. Det finns olika färger på banden oxå.

Snusibulingen: Tänkte det vore synd om du missade något fint. :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Mica: Ja det är just det, man vill gärna missa något av allt ni lyckas snusa räätt på här på internet.....men det vill sig inte riktigt :D
Har precis svingat upp lillkillen på ryggen innan han fick gå o sova och testade göra en tibetan, men kände att oj här kan man tigga till sig en ny sjal. Jag vill ha en rebozo lite kortare än bebinan så att jag slipper linda upp allt kvarvarande tyg......
Så summa summarum jag vill ha en kortare rebozo och en mei tai.

Men om man skall beställa en mei tai så skulle jag ju vilja kunna ha den till min lilla kille plus till en till om vi får fler skruttar. Eller måste man ha två olika storlekar?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?