Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av GlamiNa
Ja, som rubriken lyder.
Ni som bor i Borås och runt om, var inhandlar ni ert tyg?
Eftersom jag inte kommer från Borås från början vet jag bara om Furulunds och Affärn som ligger i knalleland och vid ishallen. :roll:
Furulunds är ju ganska dyra.
Finns det nån med bra affär som typ har veulor, fleece, och andra sköna tyger?
Användarens profilbild
Av mammahappy
I Ulricehamn finns ju Andersson & Hjalmarsson som säljer massor med fina velourtyger. De har även andra tyger där oxå.
De har öppet på tisdagar och torsdagar på eftermiddagen. Å massor med fina kläder har de oxå.
Här har du en bild på lite tyger som är köpta där Bild
Å dessa är tagna i butiken:
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av GlamiNa
Mammahappy - Åhh vad fina tyger! :o
Nu vet jag vad jag ska göra i morgon.
Var ligger affären? Har tyvärr inte stenkoll på ulricehamn.
Vad ligger meterpriset på veuloren på ca? om du vet det alltså :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
GlamiNa skrev:Mammahappy - Åhh vad fina tyger! :o
Nu vet jag vad jag ska göra i morgon.
Var ligger affären? Har tyvärr inte stenkoll på ulricehamn.
Vad ligger meterpriset på veuloren på ca? om du vet det alltså :)
Här har du adress och karta dit:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp ... rsson&var=
Velouren har jag för mig kostade 129:-/m om jag inte minns helt fel.
Tygerna är verkligen helt underbara! :heart:
Öppetttider är: 14:00-18:00
Användarens profilbild
Av aspen
jag handlar mest på skroten i skene...mot varberg.

ingen randig velour men enfärgat :-)
Användarens profilbild
Av Fina
mammahappy skrev:I Ulricehamn finns ju Andersson & Hjalmarsson som säljer massor med fina velourtyger. De har även andra tyger där oxå.
De har öppet på tisdagar och torsdagar på eftermiddagen. Å massor med fina kläder har de oxå.
ÅÅååå!!! :love: Varför finns dom där och inte här??? :evil:
Har dom någon hemsida?
Användarens profilbild
Av Panakeia
Affärn tycker jag e väldigt bra falktiskt - prisvärda också - sen e ju skoten ett paradis!
mammahappys tips har jag dock inte vågat utforska då jag skulle ruinera mig på det.......!
sen finns ju också Eslöjd utanför vårgårda.....
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hur blev det?
Shoppade du något tyg igår?
Användarens profilbild
Av melon
Även om Furulunds och Andersson & Hjälmarsson är dyra så är de faktiskt överlägsna vad gäller utbud och kvalité. Man får vad man betalar för. Det är inte bara en gång jag gått besviken hem ifrån Affär'n pga deras röriga affär med halvkassa tyger, tyvärr.
Användarens profilbild
Av Panakeia
melon skrev:Även om Furulunds och Andersson & Hjälmarsson är dyra så är de faktiskt överlägsna vad gäller utbud och kvalité. Man får vad man betalar för. Det är inte bara en gång jag gått besviken hem ifrån Affär'n pga deras röriga affär med halvkassa tyger, tyvärr.
Va+ jag har handlat massor på affär´n och aldrig blitt besviken - har jag haft tur eller du otur?
jag köper iof inte så "avancerade" tyger om man säger så........
Användarens profilbild
Av Hello
mammahappy skrev:I Ulricehamn finns ju Andersson & Hjalmarsson som säljer massor med fina velourtyger. De har även andra tyger där oxå.
Här har du en bild på lite tyger som är köpta där Bild
Å dessa är tagna i butiken:
Bild
Bild
:siishah: :whut: :love: :love: :love:
Jag blir gaaaalen på det kassa utbudet här! Tänk att det öht går att hitta så mycket på samma ställe!! Ni har väl vett att uppskatta det!?
Användarens profilbild
Av Panakeia
Hello skrev: :siishah: :whut: :love: :love: :love:
Jag blir gaaaalen på det kassa utbudet här! Tänk att det öht går att hitta så mycket på samma ställe!! Ni har väl vett att uppskatta det!?
ojoj här va nån som var ute i god tid med farsdagspresänterna??!!!?

*pekar på presentationen*
Användarens profilbild
Av melon
Hello skrev: Jag blir gaaaalen på det kassa utbudet här! Tänk att det öht går att hitta så mycket på samma ställe!! Ni har väl vett att uppskatta det!?
Varför tror du jag flyttade 30 mil??? 8) :lol: :roll: :wink: :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av melon
Panakeia skrev:
melon skrev:Även om Furulunds och Andersson & Hjälmarsson är dyra så är de faktiskt överlägsna vad gäller utbud och kvalité. Man får vad man betalar för. Det är inte bara en gång jag gått besviken hem ifrån Affär'n pga deras röriga affär med halvkassa tyger, tyvärr.
Va+ jag har handlat massor på affär´n och aldrig blitt besviken - har jag haft tur eller du otur?
Jag har säkert haft otur. Men du måste väl hålla med mig om att det är rörigt där? Och att de inte har så brett utbud? Visst, de har mycket gardintyg och möbeltyg och endel fleece, men just det köper jag inte mycket alls av. Kanske jag som är udda förresten :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Panakeia
melon skrev:
Panakeia skrev:
Jag har säkert haft otur. Men du måste väl hålla med mig om att det är rörigt där? Och att de inte har så brett utbud? Visst, de har mycket gardintyg och möbeltyg och endel fleece, men just det köper jag inte mycket alls av. Kanske jag som är udda förresten :roll: :oops:
de har mycket möbeltyger och så ja...men hela nederplanet är ju modetyger av olika de slag å där kan man hitta guldkorn - sen har de fantastiskt pris på linne som också håller bra kvalite faktiskt

flisen är bra men trista färger tycker jag ofta. velouren deras har jag klämmt på å är av mkt skiftande kvalite men det tycker jag man märker redan i butik eller hur?

men jag tror (hört andra säga) att deras joggingtyger är bra - aldrig själv testat dock.

muddväven tycker jag e kanonbra. och mycket barntyger (garndiner etc tänker jag nu - det som är där uppe) till bra pris.....

för att inte tala om deras utbud av samet (fåfängd dröm jag vet - en 1300talsklänningi rööööööööd sammhet.........håååååå)

jajo det är...lite...konstigt utbud - en sahlig blanding men ma nhittar guldkorn om man letar på nere plan även på klädmaterialsfronten - men de har rätt dåligt med tillbehör tycker jag

ojojoj, detta blev en låååååång utläggning om Maries lilla butik ...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?