Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag heter Therese och kan visa:

Ergo "nya" i plommonfärg med fjärilsfoder.
Leo Rouge Storchenwiege 4.6m
Paris, Hoppediz 4.6m
och diverse tygblöjor (popolini twosize, fuzzibunz och vikblöjor)
och tygbindor (Popolini och EcoSoft).

Skriv ett pm till mig här på sjalbarn.
Senast redigerad av Ezereht den tis mar 14, 2006 19:49, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag heter Heléna och kan visa:

Hoppediz - Montreal extratunn 4,6
Hoppediz Timbuktu 4,6
Rebozo - Multirand 4,0
Bebina stjärntecken - Kräfta 4,2
Calin Bleu Gauze - Oliv
Calin Bleu Gauze - Choklad
Calin Bleu - rosa
Moby Wrap - svart
BäraBarn - Svartpeppar, omgjord till ringsjal
Hemsydd fleecepouch
Ergo OG + rygga - svart
Ergo denim
Hemsydd ringsjal
Hemsydd vattenringsjal

vikblöjor med bumpybyxor
tossor: starchild och bobux

Maila mig på helenasveed@hotmail.com eller pm:a mig här...
Senast redigerad av Jennelii den ons aug 06, 2008 19:16, redigerad totalt 21 gång.
Av HelenaL
Hej!

Mitt namn är Helena och jag har två Girasolsjalar hemma.

Jag har burit både små och stora barn så jag kan gärna hjälpa till att visa olika knytningar med långa vävda sjalar. Skriv bara ett pm här på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag heter Linda och jag kan visa:

Calin Bleu Fleecesjal
Bebina Stjärntecken Fisk
Bära Barn ringsjal Blåklint
Babybundler

Hemmasydd ringsjal
Hemmasydd kortsjal

Bortasydd Hallonröd linnesjal

Har även tygbindor att visa.
Senast redigerad av zmurfan den mån jun 01, 2009 17:04, redigerad totalt 6 gång.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Jag heter Ria och kan visa

MeiTais (asiatiska bärsjalar)
BabyHawk
ColibriBaby
Kozy
Sachi
EllaRoo

Onbuhimo (japansk bärsjal)
Podaegi (Koreansk)
Medley långsjalar
Gauze Wrap
Långsjal från Brasilien
Rebozo
Peanut Shell Pouch
Patapum (äldre modell)

och solarveilringsjal och wahm pouch
Senast redigerad av Daniellas mamma den sön apr 23, 2006 19:23, redigerad totalt 7 gång.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag heter Kajsa och kan visa:

Easycare 5,2 och 4,7 m
Hoppediz 4,6 m
Patapum, med huvudstöd
Baby Bundler, breda varianten 5,5 m
Moby Wrap
Minimundus trikåsjal, smala varianten 4,6 m

Egenproducerade Mei Tais

Diverse tygisar, tygbindor och blöjbyxor
(Blöjor: rutvävda/flanellvikisar, Bamboozle, Fuzzi Bunz, Swaddlebees velourpocket, Swaddlebees pocket med fleece invändigt, Ullrikes formsydda frottéblöja, Glimmas formsydda bambublöja.
Blöjbyxor: Gryningen ullbyxa, Diaperaps, Swaddlebees woolcover, Ruskovilla, Hemp Hour dra-påbyxa, hemstickade ullbyxor.
Tygbindor: Imse)
Senast redigerad av Knyttet & K den tis nov 27, 2007 22:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Leos mamma
Nån som kan visa? Sliter mitt hår och snart klipper jag sönder eländet. :wink: Har en kille på strax 2 mån.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Leos mamma skrev:Nån som kan visa? Sliter mitt hår och snart klipper jag sönder eländet. :wink: Har en kille på strax 2 mån.
Visst. Har du kollat på knytinstruktionerna som finns på startsidan på sjalbarn?
www.sjalbarn.se under knytning/trikåsjal.

Det pratas lite löst om en träff snart men det verkar vara svårt att bestämma tid och plats här i stan. Folk blir sjuka och jobbar och pluggar och har sig.

Men nog kan vi ordna något om du vill lära dig.
Jag har tid att träffas och visa dig lite i helgen om du vill.
Det är så synd att känna att man är nära och klippa sönder fina sjalen. Bättre att få lite hjälp så det blir bra. :)
Användarens profilbild
Av Leos mamma
zmurfan skrev:
Leos mamma skrev:Nån som kan visa? Sliter mitt hår och snart klipper jag sönder eländet. :wink: Har en kille på strax 2 mån.
Visst. Har du kollat på knytinstruktionerna som finns på startsidan på sjalbarn?
www.sjalbarn.se under knytning/trikåsjal.

Det pratas lite löst om en träff snart men det verkar vara svårt att bestämma tid och plats här i stan. Folk blir sjuka och jobbar och pluggar och har sig.

Men nog kan vi ordna något om du vill lära dig.
Jag har tid att träffas och visa dig lite i helgen om du vill.
Det är så synd att känna att man är nära och klippa sönder fina sjalen. Bättre att få lite hjälp så det blir bra. :)
Jo, jag har kollat på instruktionerna, men jag har för mig att MaM Eco ska vikas dubbel på längden, och så gör de inte i instruktionerna här. Hm. Det borde vara så i alla fall för sjalen är ju väldigt, väldigt bred! En sjalträff vore ju inte så dumt. Denna veckan kan dock inte vi, inte nästkommande helg heller men kanske under den veckan.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Leos mamma skrev: Jo, jag har kollat på instruktionerna, men jag har för mig att MaM Eco ska vikas dubbel på längden, och så gör de inte i instruktionerna här. Hm. Det borde vara så i alla fall för sjalen är ju väldigt, väldigt bred! En sjalträff vore ju inte så dumt. Denna veckan kan dock inte vi, inte nästkommande helg heller men kanske under den veckan.
Hojta till när du har tid och möjlighet.

Jag hoppas jag får tillbaka min bil snart. (den är på verkstan, maken krockade med en ren.) Och då har jag möjlighet att fara iväg mitt i veckan med. Men just nu är jag låst till helgerna. Lånar svärfars bil när jag hämtar barnen på förskolan men vill inte låna den för mycket heller. De behöver den ju lite själv med. :)
Användarens profilbild
Av sacha42
zmurfan skrev:
Leos mamma skrev: Jo, jag har kollat på instruktionerna, men jag har för mig att MaM Eco ska vikas dubbel på längden, och så gör de inte i instruktionerna här. Hm. Det borde vara så i alla fall för sjalen är ju väldigt, väldigt bred! En sjalträff vore ju inte så dumt. Denna veckan kan dock inte vi, inte nästkommande helg heller men kanske under den veckan.
Hojta till när du har tid och möjlighet.

Jag hoppas jag får tillbaka min bil snart. (den är på verkstan, maken krockade med en ren.) Och då har jag möjlighet att fara iväg mitt i veckan med. Men just nu är jag låst till helgerna. Lånar svärfars bil när jag hämtar barnen på förskolan men vill inte låna den för mycket heller. De behöver den ju lite själv med. :)
Annars kanske jag kan ställa upp om det inte passar :lol:
Användarens profilbild
Av Jennelii
MariaL bor ju i Sävar, ingen som har hennes telefonnummer? Jag finns oxå annars...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Stream bor ju i Täfteå. Det är inte så långt från Sävar heller.

Så det finns ganska många av oss som gärna vill hjälpa dig, Leos mamma. Bara att hojta till när du kan alltså. Så får vi se vem av oss som kan hjälpa dig.
Av MariaL
Hej Leos mamma!

Har inte sett detta tidigare. Men jag kan försöka hjälpa dig om du vill.
Nu jobbar jag ganska mycket men vi kan nog hitta en tid att träffas.
Jag brukar vara på öppenförskola på torpet ibland, funderar på att gå dit i morgon då jag är ledig. Vi kanske kan träffas där?

Skicka ett pm

Maria
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?