Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Leos mamma
Nån vänlig själ som vill hjälpa mig med min MaM Eco-sjal? Tror jag provade första gången när Leo var en månad och nu är han snart två. Skulle prova igen idag men hittade inte instruktionshäftet, fast det har ju inte gått förut ändå... Tycker det är svårt att knyta (ska man alltid vika sjalen dubbel längsefter?) men svårast är att lägga Leo i den. Hur jag än gör blir hans ben och armar snedvridna och jag klämmer honom. :?

Ikväll provade jag att knyta på sambon och trodde det skulle gå bättre, men inte då. Vet inte vad knytningen heter som vi har provat mest, men jag har vikt sjalen dubbel och lagt den över magen med "öppningen" uppåt. Sen dragit bak på ryggen och korsat, över axlarna och sen korsat på magen och dragit bak och knutit. Omsluten vagga kanske det stod på det där häftet (som jag inte hittar igen nu).
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har svarat dig i ambassadörstråden. Jag hjälper dig gärna om du har tid i helgen. Först då har jag en bil och kan ta mig någonstans.
Användarens profilbild
Av Bina
:hello: Hej Leos mamma - dig känner jag igen :love:

Hoppas ni fixar till det så ni kan mysa fullt ut med sjalen :D

*kram*
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Håller med Lin. Testa att ta sjalen enkel på längden och att sen stoppa i barnet upprätt. Vagga tycker även jag som van sjalbärare kan vara svårt att få till bra.
Titta på sjalbarns förstasida under knyta -> trikåsjal ->på magen så ser du en bildserie på hur jag (& Lin) menar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?