Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Vilket är smartast? Är bärskyddet verkligen så varmt att man inte måste ha overall på bebis?
Och blir det inte kallt för bäraren om man måste ha uppknäpt jacja? Lr är det meningen att man ska stänga jackan?
Användarens profilbild
Av sarah
okej tack!

Vilken bärjacka är bäst då?
Tittade lite på Mommy & me orginal alt. trend
Men de går alltså bara att ha när man bär på mage?
Användarens profilbild
Av Mia
SQ skrev:Bärskyddet är betydligt varmare än det ser ut har jag upptäckt . Nova klarar sig utmärkt med strumpbyxor och en långärmad Boddy med byxor och tröja över. Fuskpolo och ett par lammskinnstossor på fötterna är också ett måste. Vi använder den dubbla fuskpolon som babyboden har. men bärskyddet är bökigt och inget att ha när man har ett litet barn som inte går själv ännu. Nej, jag tycker du ska satsa på en bärjacka. Jag vet, de är dyra men andrahandsvärdet är också högt. Jag är själv på jakt efter en jacka som man även kan bära på ryggen under. Felix Pera är jag väldigt sugen på men den går inte att få i min storlek tyvärr :( Krångla med bärskyddet ute när Nova vill ammas tex på bussen avskyr jag verkligen. men med storasyster 2 år i Ergo på ryggen är det toppenbra.
Vad lustigt! För jag tycker att bärskyddet är jättepraktiskt till bebis!!
Jag tar på Nemo som du skriver och så tar jag på bärskyddet och knäpper min jacka mha ett par vanthållare över ryggen på bebis, funkar kanon! Och jag tycker det är lätt att ta av och på och framförallt lätt att anpassa värmen.
Att ha en bärjacka tycker jag känns onödigt så länge man inte bär mest på ryggen. Då kan jag först de som tycker det är värt det.
Användarens profilbild
Av Mia
SQ skrev:Åh, Mia! Tack för tipset om vanthållarna! Sådana har jag nog liggandes i någon låda tror jag. Men blir det inte lätt att det uppstår glipor när man inte knyter ordentligt med banden då?
Banden knyter jag som vanligt..
Vet inte om jag förstår vad du menar riktigt..
Användarens profilbild
Av Aurian
SQ, jag har Didymos och är supernöjd! Det enda jag saknar är mudd i ärmarna, men det kan man fixa själv.
Den är ganska tunn för att man ska kunna ha den även på höst och vår, men tillräckligt varm även när det är kallt (har än så länge bara testat till ca -7-8 grader).
När det har varit runt 3 plusgrader ute så har en kortärmad t-shirt varit lagom under jackan (och så lilla Vilja som element, förstås :wink: )
Användarens profilbild
Av Anso
Jag hade ett bärskydd även när Hanna var liten. Inga problem och när man går in i en affär så går det ju bra att vika upp och rulla ihop den lite så att det blir mer luftigt. Jag har inte upplevt att det har blivit kalla glipor och blåser det storm så får man som sagt fästa sin egen jacka med ett par vanthållare.
Däremot så behöver både barnet och den som bär en polo/halsduk.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har varken bärskydd eller bärjacka, utan en vanlig jacka i större storlek som jag köpte på mellandagsrean för 299 kr när jag var gravid förra gången. Den täckte mig och David perfekt tills han fyllde ett år ungefär. Så den får hänga med ett par år till!
Användarens profilbild
Av Nova
SQ skrev:ja, hittar man en vanlig lite större jacka så är det ju naturligtvis jätte bra och billigt.
Men har även börjat dregla lite över Papoose-Coat från Ergo. Tycker den ser superskön ut. www.ergobabycarrier.com
Den var inte dum alls!

BildBild

Den ena är gjord av ull, den andra? Som täckjackstyg kanske?
Verkar praktiska iaf. :D
Användarens profilbild
Av Nova
SQ skrev:Tack än en gång för hjälp med bilder Nova! :D
Det är den som är i täckjackstyg jag skulle vilja ha. Tror den är mest praktisk i vårt klimat.
Ja, jag kan ju inte låta bli att klistra in alla dessa snygga bilder,
som bara ber om att få visas upp! :wink:

Annars är ull rätt skönt och snyggt!
Men du har rätt, täckjackstyget är nog mer praktiskt! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?