Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Vad säger era telningar om backstrap?

Jag provade första gången i somras, så Karin var ju rätt stor när hon utsattes för det första gången, men hon gillar det inte. "Jag sitter knasigt" säger hon och jag kan ju faktiskt hålla med - det SER inte särskilt bekvämt ut jämfört med ryggsäck eller omslutet kryss.

Gillar era barn backstrap?
Användarens profilbild
Av Droppen
Nej och jag gillar det inte heller.
Användarens profilbild
Av zandrama
Med overall och ytterkläder har han inte protesterat, och det är bara då jag bär i backstrap.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
zandrama skrev:Med overall och ytterkläder har han inte protesterat, och det är bara då jag bär i backstrap.
Samma här... fast nu var det ett tag sen sist iof... blir mest omslutet på ryggen numer.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
AnKa skrev:Vad är backstrap?
När man har sjalen som en korv hela vägen, och sen drar den under barnets armar, över sina axlar och sen korsa under barnets ben.

Som ryggsäck, fast utan att barnet får tyg under rumpa och rygg, alltså.
Användarens profilbild
Av AnKa
Kaffemoster skrev:
När man har sjalen som en korv hela vägen, och sen drar den under barnets armar, över sina axlar och sen korsa under barnets ben.

Ok, så har jag burit Liv ibland. Jag tycker om det för jag kan dra åt om hennes rygg mot min ordentligt. Hon har inte haft några invändningar om jag dragit ut tyget under rumpan så att det inte trycker in i benen. Knäveck till knäveck precis som vanligt.

Jag har burit vid skogspromenader på sommaren, kan jag tillägga.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
AnKa skrev:
Kaffemoster skrev:

Ok, så har jag burit Liv ibland. Jag tycker om det för jag kan dra åt om hennes rygg mot min ordentligt. Hon har inte haft några invändningar om jag dragit ut tyget under rumpan så att det inte trycker in i benen. Knäveck till knäveck precis som vanligt.

Jag har burit vid skogspromenader på sommaren, kan jag tillägga.
Ah, du sprider ut tyget under rumpan! Smart!
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag har inte provat för jag tycker det ser så illa ut :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av Monnis
Jag provade och min bebis lyckades krångla under båda sina armar under sjalremsan så han bara hängde i nacken :shock: och knäna, nu såg min sambo det direkt så jag gick ju inte omkring så som tur är, tänkt om jag varit ensam hemma när jag provat första gången :| Så ska jag bära så någon mer gång ska jag sno sjalen ett helt varv runt överkroppen innan jag lyfter upp på ryggen, så han inte kan krångla ur armarna.
Användarens profilbild
Av jag71
Funkar hur bra som helst nu. Från början pep ju skrutten och talade om att han inte satt fast (eller hur det nu var, vet att jag skrev om det här någonstans).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?