Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
För att helt strunta i syskon vagn när bebisen kommer i vår och bara ha en vagn (som jag kan skifta mellan barnen) sjal och ergo. Tror det kommer funka bra.
Känns som ett bra beslut faktiskt
Användarens profilbild
Av melon
Billigt bra och praktiskt. Hade jag vetat att vagnen i stort sett bara skulle stå i trappuppgången så hade jag köpt en dramaten istället. 5000:- är mycket för en packåsna... :lol:
Användarens profilbild
Av April
Jag har sålt vår vagn :-D Här blir det ett SjalBarn och ett barn som får gå, eller åka sulky...

kram
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Vettigt beslut! Den lill* sitter säkert helst i sjalen iaf... Vi använder nästan aldrig vagnen. Utomhus alltså :wink: Inomhus är den bra som sovplats och sjal/väsk/blöj/klädförvaring :oops: :roll: Jag tror jag kör Gabriel i vagn i snitt 1 tim/vecka. Försumbart m a o... jag gör det för att jag får små "infall" inte för att behov finns :lol: 8)
Användarens profilbild
Av sarah
Vs könt att höra!
Det enda som jag uppfattade som "negativt" med att bära i sjal när jag hade en till Mathilda, var allt bärande av övriga saker.
Tex när man kom in i ett köpcentrum och var tvungen att konka på ryggsäck (skötsaker) och min jacka som blev varm när man dessutom hade sjal under + eventuella shoppingkassar. Sen åker vi oftast bil och jag måste ha overall på barnen i bilen så sen måste man konka på den också. Men nu kommer jag ju ha en vagn att lassa på saker på och själva sjalbärandet trivs jag ju jätte mkt med!
Användarens profilbild
Av Alven
Så tänker vi också göra. Det kommer nog att gå alldeles utmärkt! Nu bor vi dessutom så till att vi altid måste ta bilen om vi ska handla, även om det handlar om en liter mjölk. Så kånkandet blir nog inget större problem...

Vi får ju våra små i mars, och iaf här kommer det att vara ganska varmt då. Jag funderar på att sy en "byxfilt" efter en beskrivning härifrån, det måste vara den absolut enklaste lösningen på broblemet med kall bil i början...
Användarens profilbild
Av sarah
Vi får ju våra små i mars, och iaf här kommer det att vara ganska varmt då. Jag funderar på att sy en "byxfilt" efter en beskrivning härifrån, det måste vara den absolut enklaste lösningen på broblemet med kall bil i början

Hur ser en sån ut?
Användarens profilbild
Av sarah
oj blev lite fel där med citatet...

Hur ser en byxfilt ut?
Användarens profilbild
Av jag71
Tror att det ska finnas en beskrivning under gör det själv. Ska kolla och hittar jag den så "puffar" jag fram den. Annars tror jag att jag har en beskrivning liggandes någonstans så pm:a mig och ge en mail adress så kan jag skicka den (om jag hittar den). Nu har jag kollat och jag hittar den inte under sybeskrivning, ska kolla i datorn också.
Användarens profilbild
Av melon
sarah skrev:Hur ser en byxfilt ut?
Bild

Såhär till exempel! Jag utgick från ett par byxor i strl 62 och ritade lite på fri hand... :lol:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Har ni sytt byxfiltarna själva eller har ni köpt? Himla fina är de! :)
Användarens profilbild
Av Alven
Daniellas mamma: precis en sån menade jag!

melon: Glipar den inte lite vid magen?
Användarens profilbild
Av sarah
Åh va fina de är!
Kan man köpa såna nånstans?
Är inte så där jätte duktig på att sy
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?