- sön jan 13, 2008 05:57
Lillebror är bubblig i magen (och säkert påverkad av alla nya intryck efter första dagen i livet ute) och vill bara tutta hela tiden. Somnar vid bröstet, tappar det och vaknar arg. Eftersom vi inte är så bra på det där med att få tag ordentligt än blev det rätt jobbigt för oss båda efter ett tag - särskilt när storasyster vaknade vid halvtre och gärna ville hjälpa till. 
Efter ett par timmars kämpande var jag både hungrig och kissnödig och lillebror rätt olycklig. Då tog jag upp honom i MWn och han slocknade på bara några minuters gungande.
Jag fick kissa och äta (måste nog ha ännu lite mer känner jag - får jag inte sova vill jag iaf ha okej blodsocker!), lillebror får sova utan magbubbel och resten av familjen slipper vakna av bebisgnäll. Ska se om det går att slumra lite i soffan sen.
Dessutom är det jättemysigt att sitta med ett litet varmt knyte på magen och ha det där silkeslena underbart doftande huvudet precis i lagom pusshöjd.
Jag
sjal!

Efter ett par timmars kämpande var jag både hungrig och kissnödig och lillebror rätt olycklig. Då tog jag upp honom i MWn och han slocknade på bara några minuters gungande.

Dessutom är det jättemysigt att sitta med ett litet varmt knyte på magen och ha det där silkeslena underbart doftande huvudet precis i lagom pusshöjd.

Jag

Eld77 Jenny med Sara 0501 och Björn 0801
Kramus