Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
sus skrev:
Helena skrev: Visst är det dockor de använt på bilderna, säkert lättare sagt än gjort att göra det själv med riktiga bebisar.

Bild

Och här var det tre barn!
Man hoppas ju att det är dockor, för den där mend blå mössa ser ju inte ut att ha det allt för bekvämt ;-)
Jag tycker inte heller att det ser klokt ut. Jag får liksom associationen överbelastad julgran. :cry:
Och så tycker jag att det är så orealistisk det där med att ha spädbarn på ryggen. Det har nog ingen som inte är jätte van vid bärsjalar.
Användarens profilbild
Av Helena
sus skrev:
Man hoppas ju att det är dockor, för den där mend blå mössa ser ju inte ut att ha det allt för bekvämt ;-)
Jag tycker inte heller att det ser klokt ut. Jag får liksom associationen överbelastad julgran. :cry:
Och så tycker jag att det är så orealistisk det där med att ha spädbarn på ryggen. Det har nog ingen som inte är jätte van vid bärsjalar.

Ursäkta alla dubbla inlägg, går ju inte att ta bort dem heller.
Användarens profilbild
Av Helena
Sus jag ser det först nu, men en av bebisarna sitter ju inte alls i grodpostion, den hänger ju!!!

Den där bilden hade nog Hoppediz aldrig tillåtet. :lol:
Användarens profilbild
Av Kanel
Froggie skrev:Här är bilden jag menade, med pappan som bär sina tvillingar i x-omslut-2 i en trikåsjal.

Bild
Jösses jag såg plötsligt en man med jättetuttar! :shock: :D Dags att gå och nanna kudden nu tror jag!! Sorry, ursäkta urspårningen. Lycka till med tvillingbärandet!!!!
Av Sicali
sus skrev:
Helena skrev: Visst är det dockor de använt på bilderna, säkert lättare sagt än gjort att göra det själv med riktiga bebisar.

Bild

Och här var det tre barn!
:-D nej verkligen inte, tänkte just kommentera bilden
och skriva att sådär hade min unge aldrig accepterat att sitta :-)
Användarens profilbild
Av Veronikak
Helena skrev:Annars kan man ju faktiskt ha barnvagn och växla mellan att bära den ena och låta den andra åka och hoppas att inte båda vill bli burna samtidigt. Men det vill de kanske. :lol:
Jag har tänkt att om jag någon gång skulle få tvillingar skulle jag försöka hitta en gammal tvillingliggvagn, där de ligger tillsammans, då får de ju närhet av varandra och kanske trivs med att åka vagn. Och så bära när man är två vuxna. En vän till mig gjorde så, fast då kände hon inte till sjalar utan babybjörnade dem (jobbigt att gå på toa med babybjörn, har hon sagt, benen hänger ivägen=).

Fast om man lär sig bära båda samtidigt är det ju bra. Bara bära en i taget vet jag inte om jag skulle, då blir ju den andra så ensam.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?