Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Tusen frågor från mig som precis fått en nytädning på sjalar...

Hur många sjalar har ni?

Jag har för tillfället enbart ERGO och RINGO till stortjejen och så en SINO till bebisen som kommer i mars.
Men sen då?
Har haft en Stork Inka som jag tror var 4,6m kune göra alla knytningar men var tvungen att ha svansen i ryggen vilket kunde vara irriterande ibland. Ska man satsa på en (vävda pratar jag om då? längre och en som kanske är kortare? Vilka längder är bra att ha?
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har för tillfället bara en långsjal, 5,2 Inka tre ringsjalar och Ergo.
Vi väntar även hem en Mei Tai från BabyHawk...

Jag skulle, förutom de jag har, även vilja ha en 4,2 Bebina stjärntecken eftersom den är perfekt till omslutet på ryggen, men fungerar även för magbärning.
Och en vattensjal skulle jag heller inte tacka nej till... :roll:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har bl.a. en Stork Ulli 4,6 m och då kan jag göra Xomslut2 med knuten på magen. Finns ju även Stork 5,2 m - räcker för alla storlekar att göra alla knytningar :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Till bebisen behöver du nog bara trikåsjalen första tiden. Och Ringon kan ju vara bra att bära i också.
Användarens profilbild
Av Helen
Jag vet inte om jag räknas eftersom jag har ett helt lager fullt av långsjalar :lol: , men privat har jag en stork 4,6m och en Antigua 5,2m
Jag väntar hem Storken Albert också och det lärnog bli en privat av den också :oops:

Om du får knuten i ryggen ska du bara börja ett 2 dm vid sidan om mitten när du börjar knyta. INte ha mitten mitt fram. Då får du knuten i sidan i stället.
Allternativet är en 5,2 och dra den till framsidan igen och knyta där.
Ska du sedan börja med ryggknytningar blir 5,2 m för långt.

/Helen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?