Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Som jag fattat det så är det två lösa slingor, eller ja, två bärpåsar som man tar på sig, en på var axel. Troooor inte att det ska finnas några spännen el. dyl på dem, knyta behövs inte iaf! :D

Beco Obi verkar ju vara samma idé, med två slingor som bildar ett kryss för barnet att sitta i och ett kryss på ryggen - fast där är ju slingorna ihop sydda.
Undra vilken varant som funkar bäst förresten? Med ihopsydda slingor eller två separata? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Easyhug är inte trikå, vill man ha en lite stretchigare ska man nog ha den där andra... TriCotti eller vad den heter. Har en easyhug och tycker att den var kanon i början innan jag lärt mig knyta snabbt =) Och så kan man ju ha den på sig under jackan, den är väldigt tunn och smidig.
Användarens profilbild
Av mink
ok. Jag är lite sugen på att sy någon sådan sjal själv, men man kanske kan prova sig lite fram och få exakt rätt längd genom att korta av tills den blir lagom.
Det verkar lite coolt att bara ha som en tröja liksom :)

Men de är kanske främst för de minsta barnen?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vi kan fortfarande ha Easyhugen, även fast det inte händer särskilt ofta numera, vår lilla klump är snart nio månader.
Det är de sambon väljer om han ska bära, han tycker att de är väldigt smidiga.
Antar att du har sett storlekstabellen på Easyhugs sida? (de är annonsörer längre ner på sidan) Jag har en medium, om du vill ha mått så säg bara till!
Har även en som jag sytt själv och som är snäppet större som sambon brukar välja.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kan tillägga att alla tycker att den verkar jättebra och jag kan bara hålla med. I min föräldragrupp så är det easyhugen som har fått mest uppmärksamhet, trots att jag haft både selar och olika sjalar på mig då vi träffats. Inte ens Lavan kommenterade de :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?