Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Vi hade en Patapum för 2 år sedan, men jag var aldrig helt nöjd med den. Tyckte att huvudstödet var dåligt (det var i nät) och svårt att knäppa till bra själv. Sen tyckte jag att remmarna som går liksom under armen skavde och att spännena inte gick att dra åt ordentligt...

Jag är ganska kort (1,67 lång), breda höfter och en smal överkropp...
Barnen som ska bäras är 1 år och 3 år...

Vad tror ni passar bäst? BECO, ERGO, PATAPUM? Och är det någon skillnad på Patapumen som den görs idag och som den gjordes för två år sedan?
Och samma sak med Ergo och Beco - vad skiljer olika årsmodellerna åt?

Jag gillar att bära i MeiTai men är lite småsugen på en sele också.. :wink:
Av Tyche
Jag ÄLSKAR beco, säga om den passar dig är ju svårt, det är rätt mycket en smaksak men det är långa band och det kanske är svårt att få till bra om man är liten och nätt?? Eller så påverkar det inte alls.
Av Aelia
Jag älskar Beco jag oxå :lol:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Beco tror jag på med 8)
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Så Beco funkar för en smal överkropp?

Hur skiljer den sig från Patapumen?

Och hur skiljer sig de olika BECOsarna åt?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag kan bara svara ordentligt på en av de där frågorna och det är: Ja det funkar på smal överkropp :wink: Jag är 1,68 och har smal rygg, 70 i BH-omkrets, och på mig sitter den perfekt :tumsup:

Någon Patapum har jag aldrig haft...
Användarens profilbild
Av Stark
kajsa kavat skrev:Jag kan bara svara ordentligt på en av de där frågorna och det är: Ja det funkar på smal överkropp :wink: Jag är 1,68 och har smal rygg, 70 i BH-omkrets, och på mig sitter den perfekt :tumsup:

Någon Patapum har jag aldrig haft...
Kan ju tillägga till kajsas inlägg att om du inte gillar Patapum så sitter nog Beco (eller Ergo för den delen) jättebra på dig. Jag kan inte ha den vanliga Beco:n (160 lång och smal överkropp), men älskar Patapumen och Beco BWD.

Blev du något klokare av detta?
Användarens profilbild
Av vovvemor
Ok - jag vet att det låter som att jag bara fiskar efter en träff - men jag har en beco, en ergo och en patapum här hemma, redo för jämförelse. :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?