Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ja, hur var det nu med frakt? Ni som beställt kan väl svar vad ni betalt för frakt och hur snabbt de levererade.
Och hur ni löst det med strömadapter och vad den kostar.

Pundet är lååååågt 8) :lol:
Användarens profilbild
Av aspen
ja, vad var frakten? 500 nåt tror jag.
har för mig att de var ganska snabba, under en vecka.

svärfsr är elektriker, han bytte kontakt
Användarens profilbild
Av Tabby
Hej

Funderade själv på att betälla från England men avstod. Om något strular med maskinen och den måste repareras, Får du själv står för frakt både fram och tillbaka (ca 1000 kr).
Kan vara bra att ha det i åtanke för då lönar det sig kanske inte att köpa lite billigare i England
Användarens profilbild
Av Sockertopp
ifråga om det jag funderar över så lönar det sig ändå....även med en tusenlapp fram och tillbaka alltså... :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är också i valet och kvalet. Hade bestämt mig för att köpa maskin här hemma just pga garantin, men nu när pundet är så lågt har jag börjat vela igen...
Användarens profilbild
Av Stream
Knyttet & K skrev:Nu har jag beställt :hide: :eld:

£35 går frakten på.
:vågen: Vad beställde du?
Användarens profilbild
Av Anna
Det är lätt att kontaktera om själv. Bara att knipsa och köpa en ny kontakt på Clas Olsson så slipper man adapter.
Användarens profilbild
Av Sockertopp

£35 går frakten på.
Japp, nu måste du berätta mer!
Användarens profilbild
Av Monia
Stream skrev:

£35 går frakten på.
:vågen: Vad beställde du?
Spännande!! :D Jag är också nyfiken eftersom jag funderar på att slå till med en overlock! Jag köpte en vanlig maskin (janome DC5030) förra januari från england.
Användarens profilbild
Av Monia
Knyttet & K skrev:En Janome ML 644 D blev det :D
Hur funderade du mellan 644D eller en 744D?? Det är mellan dessa två jag väljer.....
Användarens profilbild
Av aha
Jag vill också beställa en overlock...

Jag tänker mig en 744D. Det skiljer inte så mycket i pris och den gången man skulle behövt friarm skulle i alla fall jag svära ramsor över dumsnålhet.

Men jag kan inte beställa nu... måste sälja min Husqvarna Rose först :twisted:
Den är jättetrevlig men jag har insett att jag inte behöver så avancerad symaskin. Skulle ha mycket mer glädje av en overlock.
Användarens profilbild
Av ZaZi
jag beställde min janome 744D england sent en lördagskväll och på torsdagen ringde DHL och frågade när de kunde komma förbi! :D
35£ gick frakten på.

Jag löste kontaktproblemet med att...ähum... klippa & sätta dit en svensk kontakt. :hide: Hejdå garanti. :roll: Jag är lite äventyrlig. :wink: (Man kan göra så, men det är inte rätt...)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Monia skrev:
Knyttet & K skrev:En Janome ML 644 D blev det :D
Hur funderade du mellan 644D eller en 744D?? Det är mellan dessa två jag väljer.....
Jag har förstått det som att det i princip bara är friarmen som skiljer mellan dem. Maskinen jag sytt på tidigare har ingen friarm och jag har aldrig känt behov av det så utifrån mina behov idag känns den överflödig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?