Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
:lol: ... jupp, det är en djungel!

Girasolen vi har gillar jag för att den är så flanneligt mjuk och gosigt stretchig, att den liksom kramas när man knyter den, men samtidigt gillar jag didymossjalen också eftersom den är lite stadigare... så tja, det växlar från stund till stund, så jag tycker att du kan gå efter vilken färg du gillar bäst! :D

....en tycker jag att Storschenwiege har bra sjalar, fast då har jag bara en ringsjal iof, och jag har klämt lite på en BB-slen som kändes väldigt smidig och mjuk trots att den var helt ny... som sagt var - en djungel! :lol:
Användarens profilbild
Av Foxan
Koalan skrev:Ahum.. Jäkla djungel!
Kollade på Didymos hemsida och fann mig helt plötsligt tråna efter sjalar i alla dess färger, jag tar tillbaka allt. :P
Men då är frågan, vilken sjal gillar ni bäst? Alltså sjalmärke? Pratar om vävda sjalar nu.
Jag tror att du kommer att få lika många svar som människor du ställer frågan till :) Detta är otroligt individuelt! Min favorit är Hoppediz (har du kollat deras hemisda för andra färger? :twisted: ).

Om du har möjlighet, kom på en sjalträff - då kan du klämma på olika märken. Annars jag tror att de alla är mer eller mindre likvärdiga. Kanske EasyCare är en aning tunnare än Storken, Hoppis och Dydimos, men annars låt smaken avgöra - gå för bästa färgen! :)

Men sen finns det också Bebina med olika sjärntecken, Bali Breeze & Gauze för sommaren, osv, osv, osv... VÄRSTA DJUNGELN!
Användarens profilbild
Av Koalan
Foxy skrev: Jag tror att du kommer att få lika många svar som människor du ställer frågan till :) Detta är otroligt individuelt! Min favorit är Hoppediz (har du kollat deras hemisda för andra färger? :twisted: ).

Om du har möjlighet, kom på en sjalträff - då kan du klämma på olika märken. Annars jag tror att de alla är mer eller mindre likvärdiga. Kanske EasyCare är en aning tunnare än Storken, Hoppis och Dydimos, men annars låt smaken avgöra - gå för bästa färgen! :)

Men sen finns det också Bebina med olika sjärntecken, Bali Breeze & Gauze för sommaren, osv, osv, osv... VÄRSTA DJUNGELN!
Jag googlade på Hoppediz men kom bara till olika återförsäljare, har nån adressen till deras hemsida?

Kollade in Bebinas sjalar och nu blir jag ju lite sugen... Lär nog köpa begagnat i vilket fall som helst för de var rätt dyra.
Användarens profilbild
Av sacha42
Koalan skrev:
Foxy skrev: Jag tror att du kommer att få lika många svar som människor du ställer frågan till :) Detta är otroligt individuelt! Min favorit är Hoppediz (har du kollat deras hemisda för andra färger? :twisted: ).

Jag googlade på Hoppediz men kom bara till olika återförsäljare, har nån adressen till deras hemsida?

Kollade in Bebinas sjalar och nu blir jag ju lite sugen... Lär nog köpa begagnat i vilket fall som helst för de var rätt dyra.
kolla in hos återförsäljarna här i högermarginalen, ett par av dem säljer hoppediz. Bla edenbaby :D
Användarens profilbild
Av Koalan
Ja jag var inne där men de har kanske inte alla färger tänkte jag. :)
Användarens profilbild
Av sacha42
Koalan skrev:Ja jag var inne där men de har kanske inte alla färger tänkte jag. :)
om inte annat så kan de ju ta in åt dig från hoppediz om man frågar snällt :lol:

babydesign säljer hopediz, så kolla på :D ----->
Användarens profilbild
Av Foxan
sacha42 skrev:
Koalan skrev:Ja jag var inne där men de har kanske inte alla färger tänkte jag. :)
om inte annat så kan de ju ta in åt dig från hoppediz om man frågar snällt :lol:

babydesign säljer hopediz, så kolla på :D ----->
Instämmer, Babydesign är superhjälpsamma! :loving:
Användarens profilbild
Av Koalan
Hjälp! Alla är så fina ju! Apropå Zodicasjalarna, ska man då ha sitt eget stärntecken eller bebisens? ;)

Jag kör nog på begagnat till en början så egentligen borde jag väl slänga ut en förfrågan om nån har en sjal att sälja. :)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Min absoluta favoritsjal (jag har provat några stycken ;-)) är min Bebina regnbåge, på andra plats kommer Easycare. Jag gillar inte fållen på Didymos, men nu har jag köpt en sån ändå. :oops:
Användarens profilbild
Av tulasi
Koalan skrev:Hjälp! Alla är så fina ju! Apropå Zodicasjalarna, ska man då ha sitt eget stärntecken eller bebisens? ;)
Den som är snyggast? 8)
Eller en av varje....? :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Koalan
tulasi skrev: Den som är snyggast? 8)
Eller en av varje....? :lol: :lol:
Nu ska vi vara liiite ekonomiska här va ;)
Användarens profilbild
Av Amiechan
Koalan skrev:Hjälp! Alla är så fina ju! Apropå Zodicasjalarna, ska man då ha sitt eget stärntecken eller bebisens? ;)

Jag kör nog på begagnat till en början så egentligen borde jag väl slänga ut en förfrågan om nån har en sjal att sälja. :)
Ditt eget - om du inte tänkte pricka nästa bebis i samma stjärntecken som förra :wink: :lol:
Av Aelia
Amiechan skrev:

Ditt eget - om du inte tänkte pricka nästa bebis i samma stjärntecken som förra :wink: :lol:
Jag hade mormors, för att det var den som fanns på säljes just då :wink:
Användarens profilbild
Av Amiechan
Aelia skrev:
Amiechan skrev:

Jag hade mormors, för att det var den som fanns på säljes just då :wink:
Låter som en plan för att få mormor att bära också 8) :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?