Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Jag älskar min Patapum, och har bestämt mig för att köpa en toddler nu när C börjar bli lite större. Frågan är bara vilken färg jag ska välja. Jag har en khaki och är lite sugen på en ny färg denna gång. Jag vill därför ha en blå, men är orolig för att den kan bli "för varm" i USA.

Så, ni som rest till varma länder (30+), har ni haft en sele i mörkare färg med er och om ja var den väldigt varm? Det blir ju varmt att bära oavsett hur man bär, men blir det så mycket varmare med en blå än en khaki att det spelar någon roll? Vad tror/tycker ni?

Jag tycker båda färgerna är fina och trivs jättebra med khakin, men det vore kul med något nytt (nu när jag missat att köpa en färgglad Beco BWD) och så är det lättare att hålla isär toddlern och baby. Men som vanligt har jag beslutsångest...
Av LL
Har haft röd, blå, beige sele i min ägo. Inte märkt någon skillnad i värme alls. När man lindar fem meter sjaltyg kring sin kropp tycker jag däremot det har betydelse. Köp den sele som är snyggast!

Om du sedan upplever toddlern som varm så kan det nog ha att göra med att den är lite kraftigare i konstruktionen och har mer tyg i sig. Fast det tyget ligger ju mest mot barnet faktiskt (tänker på den högre ryggdelen). I varma klimat kanske en vanlig patapum är bättre för att det blir svalare för barnet. En tanke för att förvirra dig ännu mer. :? :D :oops:
Användarens profilbild
Av Lydia
jag tror att vanliga patapumen blir svalare än toddlern, då hamnar inte barnet lika "klistrat" mot bäraren i samma utsträckning.
Vi hade en beco med oss till Thailand och det blev varmt, den är ju högre i ryggen än ergo/patapum.
Användarens profilbild
Av Stark
Tack för svaren . Nu blev det en blå, så får vi se hur det går. Jag har ju som sagt alltid den vanliga att tillgå om den blå toddlern skulle bli för varm.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?