Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fiffi75
Hej!

Jag skulle vilja göra lite mysiga plysch- eller mjukisbrallor till Fanny nu på vintern är det ju så bökigt med mer tygiga byxor under overall och allt. MEN det finns ju så dåligt utbud på det här i affärerna i Västerås iallafall har inte jag hittat. Finns det någon som har tips om butik på nätet eller i närområdet av Västerås som har fina plysch eller sweatshirttyger till humana priser?
Användarens profilbild
Av Pyron
Tror dom har billigt på jysk just nu.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
På jysk här så var det krossad plysch i helsyntet som fanns.

Åh Kalikå ja det är ju de som är de finaste plyschen man undrar varifrån de handlar? De har ju fina mönster också.
Användarens profilbild
Av Pyron
Just det ja. Så var det ja. Jag hade bara för mig att jag sett det. Men då hade jag fel.
Användarens profilbild
Av Linnea
inte för egetarbete men...
om du har åhlens eller Lindex i stan så brukar de ha en del mysiga plyschkläder (lindex är det dock nästa alltid set jacka+byxa) jag brukar hitta de finaste på pojkavdelningen (flick är bara tights :? )
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Tights ja precis! Fattar inte att de skall behöva vara sån skillnad på modellen redan när de är så små som strl 86. Bläk! Det är därför jag vill sy!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Linnea skrev:inte för egetarbete men...
om du har åhlens eller Lindex i stan så brukar de ha en del mysiga plyschkläder (lindex är det dock nästa alltid set jacka+byxa) jag brukar hitta de finaste på pojkavdelningen (flick är bara tights :? )
Hihi....o jag som nästan bara handlar tights....till mina 2 grabbar på 2 o 4 år :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
florin skrev:Här finns!!! :D Dessa tyger är helt fantastiska och tjejen som har butiken är jätte trevlig och tillmötesgående!!!!

http://www.barnkammarenottilia.se/
Super! Har tidigare ikväll beställt tygprover därifrån och upptäckte dessutom att de ju ligger på 'köra-dit-avstånd' för mig :)
Användarens profilbild
Av Dafe
florin skrev:Här finns!!! :D Dessa tyger är helt fantastiska och tjejen som har butiken är jätte trevlig och tillmötesgående!!!!

http://www.barnkammarenottilia.se/
TACK för tipset! Jag åkte dit idag, jättebra affär centralt i Södertälje! Trevlig tjej som var väldigt hjälpsam. :tumup: :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?