Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vanja77
Öhhhhhhh där någonstans går nog gränsen för mig..... den blivande barnmorskan i mig protesterar vilt mot att stoppa en ull tampong i slidan och ha den kvar där skall den dessutom användas flera gånger ställer ivarjefall jag mig undrande till hur den då skulle rengöras mellan gångerna M-koppen kan man koka.
Användarens profilbild
Av Elin G
vanja77 skrev:Öhhhhhhh där någonstans går nog gränsen för mig..... den blivande barnmorskan i mig protesterar vilt mot att stoppa en ull tampong i slidan och ha den kvar där skall den dessutom användas flera gånger ställer ivarjefall jag mig undrande till hur den då skulle rengöras mellan gångerna M-koppen kan man koka.
Jag tror iofs de ska virkas i bomullsgarn. Sen kan man ju koka dem också. Jag tycker nog de verkar fräschare än de där svamptampongerna man kan köpa i alla fall (men jag skulle inte använda dem heller :roll: ).
Användarens profilbild
Av Fryle
Förr i tiden hade kvinnorna ju något som kallades stoppduk, en virkad duk som tvättades mellan varven.
Användarens profilbild
Av svas
Jag tycker de var söta. Som fingervantar men utan själva handdelen :roll: .
Av tumbler
:lol: Men.. vad är inuti dom då? Stora mängder skulle odm inte hålla om dom inte är stoppade med... nånting. :?
Användarens profilbild
Av ladylie
varför inte....

Hittade på ett ställe att man kan ta babystrumpor, stoppa den ena i den andra.

Sen måste man ju kunna tvätta dom med bindorna och blöjorna.

Kan bara tänka mig att de skulle bli rätt stela, virkat brukar ju bli det.
Användarens profilbild
Av Kusmi
kanske om jag kunde lura någon annan att använda dem.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?