- ons jan 09, 2008 16:18
Priset för en press utan frakt är 4.99 GBP Omvandlat till svenska kronor så är det 65:-
3.50 GBP för en påse knappar blir 44:- i svenska pengar.
Om folk vill roa sig med att räkna på frakt med så kostar en press inkl de knappar som ingår 4 GBP att skicka till en adress i sverige. En press inom Sverige att skicka går på 22:-
Köper man till ett par påsar knappar så får man lägga till 11:- till för då blir det lite skrymmande.
Kanske ska klistra in det här i TS med? Så slipper man leta reda på vad frakt kan tänkas bli.
Tack för att du sa till Stream.
Stream skrev:I TS står ingen fraktkostnad. Varken från Clare i England till mig eller från mig till nästa köpare i Sverige.zmurfan skrev:Ja visst, jag bara undrarStream skrev:Är priserna med frakt?Frakten är inte medräknad där. Har bara skrivit rena priserna.
Men du har ju redan beställt en.Men är det priset från Clare eller med frakt till dig? Det kan ju vara intressant att veta ungefär hur mycket som tillkommer.
Priset för en press utan frakt är 4.99 GBP Omvandlat till svenska kronor så är det 65:-
3.50 GBP för en påse knappar blir 44:- i svenska pengar.
Om folk vill roa sig med att räkna på frakt med så kostar en press inkl de knappar som ingår 4 GBP att skicka till en adress i sverige. En press inom Sverige att skicka går på 22:-
Köper man till ett par påsar knappar så får man lägga till 11:- till för då blir det lite skrymmande.
Kanske ska klistra in det här i TS med? Så slipper man leta reda på vad frakt kan tänkas bli.
Tack för att du sa till Stream.
Mina älskade barn:
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010