Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Eftersom jag redan gjort en co-op om dessa mini-knapp-pressar...
(se tråden: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=72907)

och jag hörde flertalet som var besvikna att de missade att vara med och beställa så gör vi en ny co-op nu. Har redan fått in några som vill ha pressar och vet att nån vill ha extra knappar med.

Så....
Vill ni beställa en press inkl 40 knappar av färgerna röd, blå, gul eller svart? (10 i varje färg)
Eller vill ni bara beställa knappar i ovanstående färger? Finns i påsar om ca 10 eller ca 100 knappar.

Skicka mig ett PM innehållande NAMN, ADRESS, VAD du vill beställa innan Onsdag 16 Januari 2008 så ska jag sedan samla in pengar och lägga beställningen med Clare.

ca-priser
bara press: 65 SEK
påse med 100 knappar: 44 SEK

Om folk vill roa sig med att räkna på frakt med så kostar en press inkl de knappar som ingår 4 GBP att skicka till en adress i sverige. (Om Clare skickar direkt till personen)
En press inom Sverige att skicka går på 22:-
Köper man till ett par påsar knappar så får man lägga till 11:- till för då blir det lite skrymmande.

OBS!! Det finns INGA vita knappar att beställa!!!! Läs ovan vilka färger som finns innan ni skickar PM.
Senast redigerad av zmurfan den tor jan 10, 2008 11:31, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av sus
Jag är intreserad men undrar över priset på ett ungefär och hur många knappar det är med från början. 10 st totalt eller 10 av varje färg?
Användarens profilbild
Av zmurfan
sus skrev:Jag är intreserad men undrar över priset på ett ungefär och hur många knappar det är med från början. 10 st totalt eller 10 av varje färg?
Justerat annonsen och svarat på dina frågor där i.
Användarens profilbild
Av sus
zmurfan skrev:
sus skrev:Jag är intreserad men undrar över priset på ett ungefär och hur många knappar det är med från början. 10 st totalt eller 10 av varje färg?
Justerat annonsen och svarat på dina frågor där i.
Tack, tack, nu har du snart ett pm från mig :lol:
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag vill ha! ska tänka igenom hur mkt jag ska beställa :lol:
Användarens profilbild
Av ZaZi
*tassmärker* & återkommer. :wink:
Användarens profilbild
Av Scilla
Har också skickat beställningsPM :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
En timme gammal tråd och redan 6 personer som hunnit lägga beställningar.

:lol:
Användarens profilbild
Av binaem
Jag är med ... vill någon dela påsar så gör jag gärna det.
Användarens profilbild
Av kattta
Innan jag skickar beställnings PM skulle jag vilja ha en fråga utredd...

Började läsa den gammla tråden, men när jag kommit till sida 9 av 20 började jag få exemartade utslag av panikångest över att inte hitta svaret på frågan som surrade i mitt huvud:

**** passar babyheavens knappar strl 14 i denna tång? ****

Har någon hittat knappar på annat ställe som funkar eller är man tvingad att använda just de knappar som följer med tången?

Jag undrar så att jag vet om jag ska hamstra massa knappar nu eller om jag ska beställa lagomt många för att prova tången på några blöjor först.
Användarens profilbild
Av Stream
Är priserna med frakt? :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
kattta skrev:Innan jag skickar beställnings PM skulle jag vilja ha en fråga utredd...

Började läsa den gammla tråden, men när jag kommit till sida 9 av 20 började jag få exemartade utslag av panikångest över att inte hitta svaret på frågan som surrade i mitt huvud:

**** passar babyheavens knappar strl 14 i denna tång? ****

Har någon hittat knappar på annat ställe som funkar eller är man tvingad att använda just de knappar som följer med tången?

Jag undrar så att jag vet om jag ska hamstra massa knappar nu eller om jag ska beställa lagomt många för att prova tången på några blöjor först.
Babyheavens knappar i strl 14 BORDE passa. Vet inte helt säkert om de gör det. Någon som bor i närheten av Babyheaven och har en knappress som kan kvista över och testa?

thesnapstore har knappar i storlek 14 med. Vet inte om de passar men tycker att de borde göra det. Någon annan som vet?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Stream skrev:Är priserna med frakt? :roll:
Frakten är inte medräknad där. Har bara skrivit rena priserna.
Men du har ju redan beställt en. :)
Användarens profilbild
Av Stream
zmurfan skrev:
Stream skrev:Är priserna med frakt? :roll:
Frakten är inte medräknad där. Har bara skrivit rena priserna.
Men du har ju redan beställt en. :)
Ja visst, jag bara undrar ;) Men är det priset från Clare eller med frakt till dig? Det kan ju vara intressant att veta ungefär hur mycket som tillkommer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?