Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
gör jag nu....
KOmmer att själv börja spara och köpa en "sommarsjal" mer mot sommaren, nu går jag faktiskt mot en sele som inte var tanken :wink:
Slog mig igår att jag vill inte att gubben ska missa alla mysiga bärstunder, han gillar inte sjalar och BB selen som han gillar börjar bli liten nu tycker jag....ser inte så skönt ut för kickan.

Så nu vill jag veta om bärselarna som finns :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag gillar ju ergon, den är lätt att använda, sval och skön på sommaren och funkar på både mage och rygg. :)
Användarens profilbild
Av April
Jag gillar också mig Ergo... Annars finns det Patapum och Sutemi... Titta rubriken: Märken på olika sjalar - där finna alla nämnda!

Lycka till!
Kram
Av GodisGlader
Har varit och sett vad som tycks om alla bärselar här och det verkar som att alla är bra :wink: det lutar mest mot en Ergo bara för att jag hört mest om den och så gillar jag den blåa färgen som verkar passa till allt....
Sitter och smyger runt på sidorna eftersom jag tänkte överraska gubben, vet att han kommer att använda den eftersom han gillar BB selen. :lol:
Användarens profilbild
Av Tabby
Den blåa ergon är jättefin.
Av GodisGlader
Den ser riktigt snygg ut, bra färg för den verkar passa till det mesta :wink:
Användarens profilbild
Av April
Jag har den på min avatar... den är liksom ljus-jeansblå... Jättefin!!! :-D

Kram
Av GodisGlader
Hi hi.
Nu är den beställd!
Hittade en på Babyboden som dom haft vid en reklamfotografering, fick den för 650 och så var den blå :lol: så det var lite tur att jag såg den :wink:
Någon hundring hit och dit gör ju faktiskt lite...
Såg nu att dom satt ut en röd för 650 som är ett returexemplar om någon är intresserad.
Användarens profilbild
Av April
Åhhh... vad roligt! Då får du skriva och berätta vad du tyckte om den sedan... Sitter här och surfar om träningsbyxor - istället för blöjor (som Saga ändå knappt använder)... Hmmm... varför ska man ALLTID ha sådan beslutsångest????

Kram
Av GodisGlader
Träningsbyxor istället för blöjor? det var något nytt för mig :wink:
Användarens profilbild
Av April
Hi,hi... ja... det låter ju något... men tränings-byxor-blöjor :-D Sådana som man TRÄNAR att lägga blöjan med ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
GodisGlader skrev:Sitter och smyger runt på sidorna eftersom jag tänkte överraska gubben, vet att han kommer att använda den eftersom han gillar BB selen. :lol:
Ja, min sjalvägrande make som älskade babybjörnen älskar ävern Ergon :D
Av GodisGlader
Så min gubbe är inte den enda som tvekar när det gäller sjalar, det blir nog bra med Ergon :lol:

Lät coolt ska kolla efter såna byxor vad det är för något, blev ju nyfiken nu ju! :roll:
Användarens profilbild
Av mojsan
...med karl som är skeptisk till att själv bära i sjal, men som gladeligen tar bella i ergon. Han orsakar en del förvånade blickar, nästan 2 meter o så... Vi har den röda ergon, jättefin, och det var m som valde!!! Nu väntar jag bara på att mia ska få in nya ryggor...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Linus pappa har iof inte träffat honom sen han föddes o aldrig kommenterat att jag köpt sjal eller så MEN han sa att när hans andra barn var små använde dom aldrig vagnen, han bar alltid barnen (i famnen) såå han borde väl inte vara så svår att få o testa tror jag..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?