Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sassafrass
Hejsan,

Jag väntar mitt andra barn till sommaren. Med min dotter kom jag inte på det här med sjal förrän hon var ett halvår gammal och den här gången skulle jag gärna vilja bära från början. Tyvärr är det ganska troligt att det blir kejsarsnitt denna gången också, så jag undrar om någon har erfarenhet av att bära i sjal den första tiden efter kejsarsnitt? Gör det ont, funkar det, vad för slags sjal är skönast?

Tack
Användarens profilbild
Av puppan
SQ skrev:Att bära efter snitt är super Och man kan bära så fort man kan ta sig ur sängen. Sjalen har varit mitt allra bästa hjälpmedel, så skönt att kunna bära utan att det gör allt för ont, och mindre smärtsamt än vagnen. Det du ska tänka på när du väljer sjal är att välja en som avlastar jämt, trikåsjal har jag själv föredragit, och det får bli det jag använder även när bebisen kommer om en dryg vecka.
:iagree:
Båda mina barn är födda med planerat snitt och med Elin bar jag redan på BB.
Av Sassafrass
Vad skönt att höra. Jag är jättesugen på att bära så det känns skönt att veta att det inte gör mer ont. Funderar på en moby eller moby D.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag och maken sjalade på BB.
Mest maken eftersom jag var ganska medtagen efter snittet, men det funkade bra att bära tycker jag.
(sen att jag inte riktigt blev sams med den trikåsjal vi hade är ju en annan historia..)
Av vassast
japp det går :vågen:

på BB sa de att jag inte fick lyfta tungt men att lillen gick bra. Vill minnas att jag gick på promenad med sjal och lillen efter 2 veckor

men glöm inte lyssna på DIN kropp!

lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?