Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Så lång är den ju inte, 5,1 eller 5,4 meter, det är ju standard på trikåsjalar. Nypris är 525/575 eller nåt därikring.
Babyboden.nu har dom och säkert flera andra, det är en av de bättre trikåsjalarna tycker jag, men nackdelen är att den är rätt tjock (=varm) och att ändarna inte smalnar av så knuten blir rätt bylsig. Fördelarna är att den funkar längre eftersom den är såpass stadig.
Användarens profilbild
Av Kristina
finns det nån sån lång? Det var inte annonsen jag hittade igår om 9-meterssjalen du tänkte på? Den ser ut som en babu och hon har förmodligen bara skrivit fel.
Användarens profilbild
Av jag71
Didymos kan man ju beställa i vilken längd man vill. Där kan man beställa en 7 meters sjal om man vill. :lol:
Användarens profilbild
Av Elin G
Fast min BaBu har töjt ut sig, så den är närmare 7 meter :shock: , eller i alla fall 6 och en halv.
Av Petra
Jag älskade min. Tyckte den var stadig och bra. Inte töjde min sig så hemskt. Den åkte i maskinen om det skulle vara något problem.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?