Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Wickz
Hur stor ska barnet vara för att dn ska fungera?
Användarens profilbild
Av Lydia
vi köpte en toddler när Hanna var typ 15-16 månader (hon var lite mindre än genomsnittet i längd+vikt, så lite tidigare kan nog funka)
Användarens profilbild
Av Wickz
någon gissning när det kan börja fungra?
är en vanlig att föredra tro? vad är skillnaden och hur påverkar det barnet samt bäraren?
Användarens profilbild
Av Plinga
Skillanden är att ryggstödet är högre i toddlern, och att det finns et extra spänne, som många verkar tycka är krångligt.
Jag köpte en toddler när Ellen var lite över året tror jag. Lärde mig snabbt älska den, trots det lilla extra spännet. Har man ett barn i som är för kort, kanske de inte kommer över ryggstödet med huvudet, men jag tror att har man armarna innanför passar den nog från året. Men jag vet inte så noga.
En vanlig patapum funkar säkert upp till 2-3 år ändå, men jag tyckte att Ellen lutade så mycket bak i vår patapum, och ville ha lite extra ryggstöd.
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag hade min toddler till barn nr 2 från att hon va 6 månader. Gillade det höga ryggstödet som gav stöd åt nacken.
Användarens profilbild
Av Wickz
det extra spännet tror jag bara är en fördel... man kanske borde leta upp en sådan och testa med.
Användarens profilbild
Av Lydia
barnet kommer lite mer tätt intill med toddlern eftersom man har extraremmen/spännet.
Jag tycker att det är bökigt med extraremmen när man ska ha ner en vinterklädd unge med skor, om man ska bära över sin egen jacka etc.
Användarens profilbild
Av Wickz
måste barnet vara vinterklätt om amn ändå använder sin egen jacka?
Användarens profilbild
Av Lydia
Wickz skrev:måste barnet vara vinterklätt om amn ändå använder sin egen jacka?
nej då räcker varmare sockor, mössa och vantar oftast :)
fast när de är i "toddleråldern" så brukar det vara overall för att de vill ner och gå rätt ofta ;)
Användarens profilbild
Av Wickz
jag blir så osäker på om man bör kika efter en toddler eller inte *tänker*
tösen blir ett år på söndag.... maken gillade toddlermn bättre på bilderna, men å andrasidan vill han inte delta prvandet så jag tar mig nog friheten att satsa på den sele jag gillar bäst.
Användarens profilbild
Av Plinga
Wickz skrev:det extra spännet tror jag bara är en fördel... man kanske borde leta upp en sådan och testa med.
En klar födeel när barnet blir lite tyngre!! Fast jag orkar sällan knäppa de extra spännena, då Ellen ofta vill ner nästan direkt. Ska jag bära länge spänner jag den dock.
Lite bökigt är det faktiskt att ha det extra spännet med barn och vinterskor, man får liksom knö igenom skorna mellan de båda spännena och det är lite småkrångligt med vinterkläder.

Men jag ångrar inte mitt köp ändå!
Användarens profilbild
Av Wickz
men är det inte bara att låta bli spännet isf?
maken älskar spännen och tycker det alltid underlättar... men det lutar dock åt en vanlig patum för att det verkar vara vad jag kan få tag i
Användarens profilbild
Av Plinga
Wickz skrev:men är det inte bara att låta bli spännet isf?
maken älskar spännen och tycker det alltid underlättar... men det lutar dock åt en vanlig patum för att det verkar vara vad jag kan få tag i
Man behöver inte spänna det andra spännet, men på toddlern måste benen över de understa spännena i vilket fall, och har man då rätt långa 2 års ben, måste man böka över dom, hmm... svårt att förklara...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?