Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
jag hittade den här på nätet. jag har inte sett den förr men den var väldigt fin. Kan man bära i beco fast man är kort och rätt smal?

ja jag ska inte köpa den men fin var den iaf

http://www.tradera.com/Beco_barsele_4th ... n-54751553

obs inte min annons.
Av Abunai
Ja, visst är beco vackra.. :mums: Tur att man inte har så mycket pengar att man kan göra av dem på sådant! :roll:
Användarens profilbild
Av emelie
Sällsynt?? :hmm:
Inte på ebay iaf... :roll:

Självklart kan man bära i Beco om man är kort o smal.
Den är väldigt bekväm!
Användarens profilbild
Av Kate
emelie skrev:Sällsynt?? :hmm:
Inte på ebay iaf... :roll:
Håller med! Mycket märklig beskrivning. Den ingår ju i den ordinarie sommar 2007 kollektionen, så den är inte det minsta sällsynt. Varken i Sverige eller i något annat land som har återförsäljare.
Användarens profilbild
Av Stark
Det bästa är nog om du kan komma på träff och prove innan du slår till... För jag kan inte bära i Beco 4th generation. Men så passar inte heller Ergo min kropp (är liten och smal). Däremot passar Patapum och Beco BWD utmärkt. Men BWD finns ju bara i tråkiga färger numera (svart och brunt) så jag kommer nog inte att köpa någon Beco :cry: .
Användarens profilbild
Av lillvilda
haha ja det var kanske bara jag som inte hänger med i sjal och selmodet som inte sett den förr. Jag ska inte köpa nån sele jag är nöjd med min mei tai. Jag har som inte ens funderat på sele eftersom jag är så liten, 150cm och väger inte så mycket så jag har hört att de kan va svårt att få dom att sitta bra. Det verkar va delade meningar om det här. Skulle jag nån gång få sug efter en sele så får jag nog prova den först.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?