- fre jan 04, 2008 09:13
Och om man som jag blir otålig och vill få klart snabbt, så blir bandet gärna lite ojämt i kanten oxå...
Jag trodde verkligen inte att de var så billiga! Men, jag vet att jag sett i nån blogg nånstans, att det finns en som ser mer anavcerad ut, med nåt som ser ut som handtag, och som dessutom skulle funka lika bra på trikå. Nån som vet om panduros gör det? Vore kul att höra av nån som verkligen testat...
Kolla om Butiken Medmera på Drottningtorget har någon hemma. Om inte brukar de ta hem mot mycket liten kostnad.Tack! Ska kollas upp!
Ingn aning, men jag har tagit en tygbit strukit den på mitten och sedan vikt in från båda sidor och strykt igen. Det funkade bra, men var jobbigt.Ja, urjobbigt!

Jag trodde verkligen inte att de var så billiga! Men, jag vet att jag sett i nån blogg nånstans, att det finns en som ser mer anavcerad ut, med nåt som ser ut som handtag, och som dessutom skulle funka lika bra på trikå. Nån som vet om panduros gör det? Vore kul att höra av nån som verkligen testat...
M 0109
L 0307
V 0704
T 1106
Bf 1307

L 0307
V 0704
T 1106
Bf 1307