Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Summer skrev:Efter att ha sytt med friarm förstår jag inte heller hur man gör utan. I alla fall så funkar benmuddarna jättebra att sy med friam (på min mammas maskin) för Ms storlek i alla fall. Jag skulle nog inte överleva utan friarm...och jag provade för några dagar sen för första gången att sy i muddar med friarm, tyckte det var skitdrygt eftersom jag aldrig gjort det utan bara sytt utan...
Kristina skrev:Jag tror oxå att det handlar om vana helt enkelt. Själv tycker jag att det blir mer överskådligt att inte använda friarm, å utan friarm så behöver jag inte ens nåla när jag syr fast muddenSummer skrev:Efter att ha sytt med friarm förstår jag inte heller hur man gör utan. I alla fall så funkar benmuddarna jättebra att sy med friam (på min mammas maskin) för Ms storlek i alla fall. Jag skulle nog inte överleva utan friarm...och jag provade för några dagar sen för första gången att sy i muddar med friarm, tyckte det var skitdrygt eftersom jag aldrig gjort det utan bara sytt utan...
Apelsin skrev:Hi hi hi ... jag brukar nog göra båda. Jag brukar också nåla lite grann, typ så att det är två nålar på en mudd och så tar jag ut den innan jag syr där igenom om någon fattar vad jag menar.Kristina skrev:Byxan ska vara avig, sen stoppar man mudden inuti byxbenet, nålar mitt emot innerbenssömmen (så mudden blir någorlunda jämnt sträckt runtom), börjar sy mitt på innerbenssömmen, sträcker utav bara h*vete och gör så tills man är klar. Du har alltså byxan underst och mudden ovanpå och syr liksom inifrån.Men syr du med overlock? Jag nålar aldrig med overlocken, ok det gör jag sällan annars heller, men jag skulle aldrig nåla när jag syr en mudd iaf, då kan man ju pajja kniven ju.
Tabby: du klarar dig utan det, Jag eller fru längtan kan visa dig hur man gör utan, vi gör på olika vis också, en har mudden på insidan och den andra med mudden på utsidan och just nu vet jag inte ens hur jag själv brukar ha det
florin skrev:Nålandet tror jag har mer med vanan att göra. Du syr så pass mycket så jag tror du klarar dig utanKristina skrev:Jag tror oxå att det handlar om vana helt enkelt. Själv tycker jag att det blir mer överskådligt att inte använda friarm, å utan friarm så behöver jag inte ens nåla när jag syr fast muddenSummer skrev:Efter att ha sytt med friarm förstår jag inte heller hur man gör utan. I alla fall så funkar benmuddarna jättebra att sy med friam (på min mammas maskin) för Ms storlek i alla fall. Jag skulle nog inte överleva utan friarm...och jag provade för några dagar sen för första gången att sy i muddar med friarm, tyckte det var skitdrygt eftersom jag aldrig gjort det utan bara sytt utan...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?