Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Jag är inne på att sy något liknande till min jacka, och måste bara fråga om det var svårt att hitta dragkedja som passade till den som satt på jackan? Min mamma påstod nämligen att det skulle bli svårt att göra det :wink:
Användarens profilbild
Av magdape
Verkar jättefiffigt... och för en som "bara" kan sy raksöm kanske det inte vore ett så himlans svårt projekt :oops:
Snyggt var det iaf! Praktiskt med dragkedjor!
Användarens profilbild
Av Squig
:tumup: Finfint!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jättefint!
Fin jacka dessutom, hade en likadan som fick åka till Rumäninen nu efter att den varit trotjänare genom två graviditeter :-D
Undra just när jag ska våga försöka mej på att sy bärskydd... :roll:
Användarens profilbild
Av Maria22
belinda skrev:Jag är inne på att sy något liknande till min jacka, och måste bara fråga om det var svårt att hitta dragkedja som passade till den som satt på jackan? Min mamma påstod nämligen att det skulle bli svårt att göra det :wink:

Ja det var lite klurigt. Men ett tips är att kolla på dragkedlan, där står det oftast vilket märke det där och då blir det genast lite lättare. Från början (innan jag kom på det) sprang jag runt i ett par affärer och provade alla deras märken! :D
Användarens profilbild
Av Maria22
magdape skrev:Verkar jättefiffigt... och för en som "bara" kan sy raksöm kanske det inte vore ett så himlans svårt projekt :oops:
Snyggt var det iaf! Praktiskt med dragkedjor!
Hehe ja precis, det var därför jag klarade av att sy det :wink:
Användarens profilbild
Av smurfis
Supersnyggt å smart! :D
Av belinda
Maria22 skrev:
belinda skrev:Jag är inne på att sy något liknande till min jacka, och måste bara fråga om det var svårt att hitta dragkedja som passade till den som satt på jackan? Min mamma påstod nämligen att det skulle bli svårt att göra det :wink:

Ja det var lite klurigt. Men ett tips är att kolla på dragkedlan, där står det oftast vilket märke det där och då blir det genast lite lättare. Från början (innan jag kom på det) sprang jag runt i ett par affärer och provade alla deras märken! :D
tack för tipset :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Det var jättefint!
Användarens profilbild
Av soffan
Men hur får ni tag på dragkedja som passar era jackor?? Drömmer om att kunna sy! :roll:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
soffan skrev:Men hur får ni tag på dragkedja som passar era jackor?? Drömmer om att kunna sy! :roll:
I mitt fall - ren bondtur. Vindjackan jag bestämt mig för att slakta för tygets skull visade sig ha dragkedja som passade perfekt, så jag behövde inte köpa någonting till min panel. Fleece till foder hade jag också hemma redan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?