Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
belinda skrev:Jag är inne på att sy något liknande till min jacka, och måste bara fråga om det var svårt att hitta dragkedja som passade till den som satt på jackan? Min mamma påstod nämligen att det skulle bli svårt att göra det
magdape skrev:Verkar jättefiffigt... och för en som "bara" kan sy raksöm kanske det inte vore ett så himlans svårt projektHehe ja precis, det var därför jag klarade av att sy det![]()
Snyggt var det iaf! Praktiskt med dragkedjor!
Maria22 skrev:tack för tipsetbelinda skrev:Jag är inne på att sy något liknande till min jacka, och måste bara fråga om det var svårt att hitta dragkedja som passade till den som satt på jackan? Min mamma påstod nämligen att det skulle bli svårt att göra det
Ja det var lite klurigt. Men ett tips är att kolla på dragkedlan, där står det oftast vilket märke det där och då blir det genast lite lättare. Från början (innan jag kom på det) sprang jag runt i ett par affärer och provade alla deras märken!
soffan skrev:Men hur får ni tag på dragkedja som passar era jackor?? Drömmer om att kunna sy!I mitt fall - ren bondtur. Vindjackan jag bestämt mig för att slakta för tygets skull visade sig ha dragkedja som passade perfekt, så jag behövde inte köpa någonting till min panel. Fleece till foder hade jag också hemma redan.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?