Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Nu får du hålla i sjalarna! :D
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Helma skrev:Nu får du hålla i sjalarna! :D
Ja det verkar inte bättre.. :lol:
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Kosmos skrev::rock: Har en sjalpappa här med

:tumup:
Av tumbler
:vågen:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
:rock:
vi har alla den vägen vandrat :lol:

och kul med gemensamma intressen!
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Lydia skrev:Då skrämde vi nog inte honom allt för mkt i torsdags då?! ;)

Mats (min man) bär barnen massor numera, men från början var han också skeptisk.
Näe tydligen inte.. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Grattis!!
Min make har också blivit lite "sjal-biten" på sistonde...
Marimekkoselen från tradera han inte jag prova innan han har snott upp dottra i den. Han handlade en BWD till "oss" (läs: sig)
och han kommenterar ständigt andra föräldrar som bär "ut&in" i Babybjörn (som vi kallar det här hemma.. ;)) och kan säga: "han borde ha en ringsjal" eller "det där skulle vara enklare med en sele" när folk konkar på bebis på armen och vagn dinglandes efter...
Såååå mysigt! :heart:
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Ullegulle78 skrev:Grattis!!
Min make har också blivit lite "sjal-biten" på sistonde...
Marimekkoselen från tradera han inte jag prova innan han har snott upp dottra i den. Han handlade en BWD till "oss" (läs: sig)
och han kommenterar ständigt andra föräldrar som bär "ut&in" i Babybjörn (som vi kallar det här hemma.. ;)) och kan säga: "han borde ha en ringsjal" eller "det där skulle vara enklare med en sele" när folk konkar på bebis på armen och vagn dinglandes efter...
Såååå mysigt! :heart:

Va kul!!! :D
Användarens profilbild
Av Asia
min sambo tycker det verkar så krångligt med trikåsjalen å mei-taien fick han ont i ryggen av... Men han verkar lite sugen på Becon å Ergon iaf. Vi får öva å så får vi väl dyka upp på nån träff framöver så han blir beroende!
Användarens profilbild
Av lanjeline
vad kul. grattis.

har äntligen fått min gubbe att upptäcka fördelelarna med sjal. han har inte haft den ute än men här hemma går han omkring med lillen i sjalen :D
Användarens profilbild
Av Alven
:vågen: Underbart!

Jag är mycket avis btw... hade varit enklare på många sätt om maken accepterat sjalar, eller åtminstone lärt sig ta på Ergon själv...

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?