Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Jag vill ha en ringsjal, och funderar nu på vad jag ska ha. Jag har två möjligheter på gång. Antingen en Ringo eller en bära barn sjal som jag syr om till ringsjal. Vilket är bäst? Vad gillar ni? Jag tycker mig ha läst om flera här som har sytt om bära barn till ringsjal och som lovordar den högt - är det bättre än Ringon? Jag gillar Ringo eftersom den verkar så fiffigt konstruerad med väskan med kardborrehandtag, praktiskt! Men så gillar jag tyget i bärabarn sjalen, som verkar väldigt skönt.

Tacksam för tips & input.
Användarens profilbild
Av Nova
Alltså det där med väskfunktionen är lite överskattat,
iaf för mig.
Har aldrig någonsin haft den som väska...
Alldeles för bökigt att hålla på att kränga runt den till en
väska så fort man burit färdigt tycker jag. :?
Andra Ringoägare kanske tycker att det är bra?

DÄREMOT är den suverän att bära med. :D
Det allra bästa med den är axelpartiet som sitter som en smäck!

Annars är en ringsjal i diagonalvävt tyg det som är allra skönast
att bära i! Avlastar bäst om man ska bära lite längre stunder!

Bärabarnsjalen har jag ingen erfarenhet av alls.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag gillar skarpt väskan på Ringon och använder den när jag bär Hanna i sjalen. Perfekt att lägga ner hennes mössa, vantar, vatten, nycklar, 1 liter mjölk en gång. Lite småplock som behövs när man är ute.
Men jag har aldrig vikt ihop den och haft den som väska separat.
Användarens profilbild
Av Nova
Anso skrev:Jag gillar skarpt väskan på Ringon och använder den när jag bär Hanna i sjalen. Perfekt att lägga ner hennes mössa, vantar, vatten, nycklar, 1 liter mjölk en gång. Lite småplock som behövs när man är ute.
Men jag har aldrig vikt ihop den och haft den som väska separat.
Jaha, fast kallar man det väskan? Tänkte jag mer som ficka på svansen.
Ja, då gillar jag väl väskan lite då...
Använder fickan/väskan någongång, mest för att gå och hänga lite med ena handen i. :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker att det är bekvämare med ett tyg som är stretchigt på diagonalen. ringo och bära barn är ju rätt stumma. men det är nog lite tycke och smak också?
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag bär gärna i Ringon men viker aldrig ihop den till väska :)

Bärabarn finns ju i underbara färger men jag tycker att tyget är lite tunnt, jag föredrar lite kraftigare tyg till ringsjalar men många älskar ju sina bärbarnringisar så det är ju en smaksak :D
Användarens profilbild
Av marlene
jag har bara provat en ringo lite snabbt så jag ska nog inte uttala mig om den men jag gillar min omsydda bärabarn, det är min bästaste ringsjal :lol:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Har inte använt Ringo direkt som väska, däremot har kardborrbanden varit bra för att hänga fast den på vagnhandtaget när den varit oanvänd + för att hänga upp i hatthyllan på kvällen ;)
Användarens profilbild
Av sarah
Jag har inte använt någon bära barn men har en ringo som jag tycker jätte mkt om och som dessutom är sååå snygg :-)
Viker inte ihop den till väska särskilt ofta men tycker fickan är bra att ha för små saker som napp, nycklar mm.
Sa jag att den är himla snygg också? ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?