Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Maken som tidigare retats lite när det gäller sjalarna och inte varit så värst engagerad i det hela verkar ha blivit som förbytt på sistonde..

I torsdags hängde han med när jag skulle på sjalbarnsträff (han skulle visserligen med för att visa vart stället som vi skulle mötas på låg då han varit där tidigare men inte jag, men sedan skulle han ner till centrum och kolla i lite affärer..Blev inget med det, han stannade kvar hela tiden istället.. :mrgreen: )

På vägen hem så hade jag lovat att jag skulle ta Tilde i ena sjalen sista biten hem men hinner inte mer än ta upp den under vagnen förrän någon säger att "Jag kan prova att ta henne i den".. :o

Sedan dagen efter då han skulle gå ner till centrum och handla lite, och tog Nova med sig, gissa om han tog henne i vagnen eller sjalen? :loving:

Senare på kvällen när jag säger att jag ev ska på träff igen på söndag så utbrister han "Men då kan inte jag följa med ju, då ska jag hjälpa ***** och flytta" :(

På kvällen när han pratar med sin mamma berättar han stolt att han tagit Nova i sjalen när de gick och handlade och att vi ska framöver köpa en bärsele till Novisen också.. (det är vad jag innerst inne velat men trodde aldrig att han skulle "godkänna" det.. ) :siishah: :app:
Senast redigerad av Tilde_Nova den lör dec 29, 2007 21:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av lingonben
:vågen: :tumsup:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:tumsup: :app:
Användarens profilbild
Av sanna73
:vågen: :app:
Av MammaTess
heja heja...han har också blivit smittad :D Klart ni ska köpa sele!
Användarens profilbild
Av Annika80
wow! dit har jag inte lyckats få min sambo än, och snart är det nog för sent :(
har ju i för sig inte burit kanon mycket, utan då och då.
Men sist jag var på sjalträff och han hämtade oss där sa han.
-men det var ju en SJALträff! Du sa ju att ni skulle fika.
Ja, för han har ju inte brytt sig det minsta innan...
Ska dock försöka mig på att få honom att testa selen nån dag.
Tom mannen han hoppade tandemhopp med berömde sjalen och sa att den var en så bra grej det borde väl hjälpa lite??
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Annika80 skrev: Tom mannen han hoppade tandemhopp med berömde sjalen och sa att den var en så bra grej det borde väl hjälpa lite??

Jamen visst, då e det ju godkänt tycker man.. :mrgreen: :wink:
Användarens profilbild
Av zingo
Pappor kan! :rock: Jag skulle dock bli väldigt förvånad om min sambo följde med på sjalträff!
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
zingo skrev:Pappor kan! :rock: Jag skulle dock bli väldigt förvånad om min sambo följde med på sjalträff!
Ja tydligen! :app:

Ja, förvånad var precis vad jag blev också.. :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Här tycker pappan att det ser mysigt ut men han har inte kommit så långt att han har testat än :roll: Nån gång kanske det kommer, hoppas jag :wink:
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
zero.sara skrev:Här tycker pappan att det ser mysigt ut men han har inte kommit så långt att han har testat än :roll: Nån gång kanske det kommer, hoppas jag :wink:

Håller tummarna.. :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Då skrämde vi nog inte honom allt för mkt i torsdags då?! ;)

Mats (min man) bär barnen massor numera, men från början var han också skeptisk.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?