Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna/my
har ett finullsfår! skall skicka iväg och låta göra "eget garn"

det vi klippte i höstas är chokladbrunt lite solblekt, sååå fint

längtar :D

ps hon har sällskap av en gutebagge och fyra ryatackor, då har vi både brunt, grått och vitt garn snart :D
Av Petra
anna/my skrev:har ett finullsfår! skall skicka iväg och låta göra "eget garn"det vi klippte i höstas är chokladbrunt lite solblekt, sååå fint längtar :D
ps hon har sällskap av en gutebagge och fyra ryatackor, då har vi både brunt, grått och vitt garn snart :D
Vad kul. Saknar mammas får. Vi tovade oss tokiga innan. :lol: Jättekul.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag är också helt sticktokig, sitter sällan framför teven utan en stickning i händerna :P
Just nu håller jag på med en liten hjälmmössa och förhoppningsvis räcker garnet till en matchande halsduk :lol:
Av Petra
Ni pratar om era hjämmössor. :lol: Någon som har en bra beskrivning till en ett åring?
Av luxia
Petra skrev:Ni pratar om era hjämmössor. :lol: Någon som har en bra beskrivning till en ett åring?
Jag lånade en bok på bibblan med mössor, vantar, halsdukar och sockor i. Jag tror att jag kopierade sidan med hjälmmössan. Ska se efter.
Användarens profilbild
Av Helen
Jag tycker också om att sticka, men hinner inte alls med nu. Jag stickar mentalt... syr mentalt ( i bland å riktigt) och ni anar inte vilken fin garderob jag och min familj har i min drömvärld.

En del av mitt slutarbete när jag gick designutbildningen var stickad.
En tröja och en kjol... Den ligger här och skrotar någonstans... stl 38 :shock:
Av Petra
linafelicia: Jätte läcker. :lol:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Hjälp vad fin! :D :D Du vill väl inte göra fler va?! :wink: Vet en liten Gabriel som skulle passa super i nåt liknande :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Sara med 98+02+05 skrev:Hjälp vad fin! :D :D Du vill väl inte göra fler va?! :wink: Vet en liten Gabriel som skulle passa super i nåt liknande :wink: :lol:
Nej, nu har jag börjat virka tofflor som jag ska ha liggande i hallen till gäster (vi har iskallt golv :cry: ). Jag har inte mer garn heller, det var bara ett nysta som blivit över tidigare.

Varför inte sticka själv, en hjälmmössa är något av det enklaste man kan göra. Det är bara räta maskor och sen har jag broderat med kedjestygn.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?