Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har 2 stående i källaren (en raksöm och en zickzack tror jag) men har inte vågat närma mig dem. Om någon vill komma och hjälpa mig förstå mig på dem så bjuder jag på kaffe + botaniserande i mitt stora tygförråd på vinden (givetvis får man ta tyg också)
Användarens profilbild
Av Luna
Jag kan nog våga mig på att närma mig maskinerna. Jag vet inte så mycket om industrisymaskiner men kikar gärna. :D
Användarens profilbild
Av binaem
Luna skrev:Jag kan nog våga mig på att närma mig maskinerna. Jag vet inte så mycket om industrisymaskiner men kikar gärna. :D
Åh det vore fantastiskt. Jag behöver någon vecka för att få fram dem från där de står längst bak i källaren men skickar ett PM sedan.
Någon mer som vill fika och hjälpa till med maskiner?
Användarens profilbild
Av Luna
Okej, då kikar och fikar vi när du har fått fram maskinerna. Jag ska försöka att ta reda på lite mer till dess.
Användarens profilbild
Av binaem
Kosmos skrev:Jag sydde på industrimaskiner tre år i gymnasiet (det är dock ett tag sedan, men inte allt för länge.) Men tror att jag har lite koll. Kommer gärna och tittar samtidigt som Luna om du vill.
Du är så välkommen. Återkommer när jag dammat av dem.
Användarens profilbild
Av Panakeia
hänger gärna på - inte för att jag kan nått men för att det är kul å ses och kul att se en industrisymaskin!!
Användarens profilbild
Av binaem
Panakeia skrev:hänger gärna på - inte för att jag kan nått men för att det är kul å ses och kul att se en industrisymaskin!!
Du är så välkommen så. Hade hoppats på att kånka upp dem idag men maken verkar ha blivit magsjuk :( och de väger ett ton. Nu när jag bestämt mig för att kika närmare på dem är jag ju jättesugen - nu - genast- omedelbums!
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Åh, nu blir jag nostalgisk. Min mamma hade en industrisymaskin när jag var liten, den lät jättemycket och vi kallade den dundermaskinen. :lol:
Birka27 skrev:Har 2 stående i källaren (en raksöm och en zickzack tror jag) men har inte vågat närma mig dem. Om någon vill komma och hjälpa mig förstå mig på dem så bjuder jag på kaffe + botaniserande i mitt stora tygförråd på vinden (givetvis får man ta tyg också)
Skulle du behöva reparation eller mer avanserad hjälp...så har min mamma ngn reparatör (en gubbe) som hon anlitar till sina industri maskiner...så då får du säga till så ska jag fråga henne om nummret.
Användarens profilbild
Av binaem
Var nere i "mjölkakällaren" idag för att kika på maskinerna och så visade sig det att det ligger ett berg av panel som ska upp i vår trapp framför .... så jag får snällt vänta tills dess vi spikat upp alla brädor innan jag kommer åt maskinen :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?