Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Annah78
Hyr för tillfället en Ergo...den används inte jättemycket just nu.Lilltjejen kan inte sitta vanligt i den än(med benen å sidorna)eftersom hon är för kort.Grodställningen funkar inte så jättebra då hon gärna ställer sig upp i selen :lol:
Nu måste jag bestämma mig ganska snart om jag ska köpa loss selen el lämna tillbaks den.Har kikat lite på MeiTai...men vet inte om den är llika ergonomisk som Ergon??Avlastar den oxå bra eller?Behöver era råd o tips nu :roll:
Av Abunai
Jag, personligen, tycker att den mei tai som jag har testat avlastade bättre än ergon jag äger. Men de flesta tycker nog inte så! Själv tycker jag att mei tai:en är lite mer mysig och ombonad än en sele, och skulle hellre vilja bära i en sådan än en sele. Dessutom är ju mei tai ofta betydligt billigare än ergo! :roll:
Av Annah78
Har kollat lite på instruktionsvvideo till Mei Tai...sitter barnet verkligen säkert i den.Det ser ju lite skumt ut att bara knyta under stjärten.. :? men jag antar att det ska vara säkert annars skulle de väl inte säljas :lol:
Av Abunai
Som svaret så ofta blir när det gäller vad man ska välja så rekommenderar jag att du går på en sjalträff och testar. :P :) Tyckte det var jätteskönt och kändes inte alls osäkert att bära i en mei tai!
Användarens profilbild
Av milimani
Det bästa är om du kan få prova en MT. Smaken är så olika. Jag har burit mycket i Ergo, men när min dotter var för liten för ergon sydde jag en MT i väntan på att ergon skulle bli lagom. Jag försökte och försökte men jag har aldrig kommit överens med en MT. För mig avlastar de inte alls bra.

Däremot behöver du inte vara orolig att barnet inte skulle sitta säkert, man kan knyta runt barnets rygg också.

Men som sagt, jag trivs verkligen med ergon och har aldrig ångrat det köpet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?