Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av magdape
Har lite funderingar på det här med att bära barnet på ryggen i MT...
Har sett lite olika "instruktioner" på hur man ska knyta och på de hamnar knuten liksom på ryggen på barnet (gör typ ryggsäck) MEN för mig så hamnar knuten under barnets rumpa...på min rygg liksom...och sedan drar jag fram banden under barnets ben och knyter den avslutande knuten på min mage!
Hoppas vet var ngn som hängde med :wink: Frågan är alltså om det har stor betydelse var knuten på "ryggen" hamnar...för jag har inte tillräckligt långa armar (tydligen!) :cry: för att nå så att jag får knuten på ryggen på barnet, den glider liksom ner... Tacksam för lite hjälp/svar!
Användarens profilbild
Av Sanfora
Jag brukar ofta knyta som du, under barnets rumpa (med den skillnaden att jag sedan inte har tillräckligt med band kvar att fortsätta fram till magen ;-)) och jag tycker att det är en bra knytning! Tycker att det ger bra stöd, barnet får något att "vila" på s.a.s. Knytning över barnets rygg blir ju aningens mer omslutet, men en del barn (som mitt) uppskattar det inte så mycket, utan föredrar att vara mer rörliga.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?