Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Har letat och letat på nätet men neeeeeeeej, hittar inget till vettiga priser! Har du tips på någon affär (internet) eller har du mudd liggandes i gömmorna som du kan avvara? Skicka gärna pm!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vilken färg vill du ha? Jag har en banankartong full med mudd, men det är nog mest basfärger tror jag.
Användarens profilbild
Av Silverälva
Knyttet & K skrev:Vilken färg vill du ha? Jag har en banankartong full med mudd, men det är nog mest basfärger tror jag.
Allt välkommet! Basfärger, lite udda färger, randigt, allt!

Kan du tänka dig att avara? I så fall hur mycket, färg och pris?
Användarens profilbild
Av Eva N
kolla jofotex.se, en butik som jag vet skickar om man vet bombsäkert vad man vill ha, tror att det står på hemsidan också.
de har massor med mudd i enfärgat och randigt, jag har handlat där och tycker att mudden är bra, bomull/lycra.
Användarens profilbild
Av Kaja
mg-tyger hade fin-fina priser på mudd när jag var där. 63 kronor per metern för rullmudd. Annars brukar stoff&Stil ha bra priser på mudd också, den ligger dessutom på mycket bredare bredd.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Lycke
:notes:
Användarens profilbild
Av Silverälva
Kaja skrev:mg-tyger hade fin-fina priser på mudd när jag var där. 63 kronor per metern för rullmudd. Annars brukar stoff&Stil ha bra priser på mudd också, den ligger dessutom på mycket bredare bredd.

//Kaja
Det ska jag kolla!
Användarens profilbild
Av Silverälva
Knyttet & K skrev:Jag ska kolla vad jag har så återkommer jag!

:tumsup:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Om du inte hittar det du behöver kan jag kolla på jobbet. Vi har ganska mkt mudd men inte så kul färger kanske..... :roll: :D
Användarens profilbild
Av Silverälva
McMorrigan skrev:Om du inte hittar det du behöver kan jag kolla på jobbet. Vi har ganska mkt mudd men inte så kul färger kanske..... :roll: :D
Du får gärna kika lite och säga ett pris så kan det vara reservplan!
Vad jobbar du med?
Användarens profilbild
Av Silverälva
*puffelipuff*
Användarens profilbild
Av McMorrigan
mist skrev:
McMorrigan skrev:Om du inte hittar det du behöver kan jag kolla på jobbet. Vi har ganska mkt mudd men inte så kul färger kanske..... :roll: :D
Du får gärna kika lite och säga ett pris så kan det vara reservplan!
Vad jobbar du med?
Som sömmerska och butiksanställd i en tyg och syberhörsaffär. :wink:
Vi tar 69 kr metern för all mudd för tillfället. Finns i en hel del färger. Var det ngn speciell du var intresserad av?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?