Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Såhär vill väl ingen vara klädd:
Bild
Bättre då såhär:
Bild

Jag har sytt av vaxduk från Stoff och Stil (inte på overlocken, utan på min Ideal Automatik från -65) och använt fem dragkedjor: Två till öppningen (fanns inte en tillräckligt lång), två till fickorna på sidorna (rymmandes bland annat pedal och instruktionsbok) och en till öppningen för bärhandtaget.
Användarens profilbild
Av Bina
:vågen: toppenfint!
Användarens profilbild
Av Lydia
Vad fint! Jag stör mig också på överdraget till min overlock (har en janome).
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Oj vad fint :tumsup:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
:tumsup: toppen :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Ligger också på min "att-göra-lista". Tack för tipset om vaxduk. Jag hade nog sytt i vanligt tyg. Fast, det är klart; mina maskiner kan stå framme hela tiden, så det behöver inte finnas något på alla sidor om maskinen.

//Kaja
Användarens profilbild
Av tinaw
Kaja skrev:Ligger också på min "att-göra-lista". Tack för tipset om vaxduk. Jag hade nog sytt i vanligt tyg. Fast, det är klart; mina maskiner kan stå framme hela tiden, så det behöver inte finnas något på alla sidor om maskinen.

//Kaja
Jag tänkte sy i vanligt tyg. Oj va det ska bli fint på min arbetsbänk!
Användarens profilbild
Av Fryle
Kaja skrev:Ligger också på min "att-göra-lista". Tack för tipset om vaxduk. Jag hade nog sytt i vanligt tyg. Fast, det är klart; mina maskiner kan stå framme hela tiden, så det behöver inte finnas något på alla sidor om maskinen.

//Kaja
Jag önskar verkligen att mina maskiner kunde stå framme, men eftersom det inte är möjligt valde jag att göra fodralet som en helt sluten väska. Det gamla fodralet var ju bara som en huv, något sådant räcker säkert för din del. Även om jag hade gjort en huv hade jag nog använt vaxduk, jag tycker om det materialet.
Användarens profilbild
Av marcy
Fryle skrev:

//Kaja
Jag önskar verkligen att mina maskiner kunde stå framme, men eftersom det inte är möjligt valde jag att göra fodralet som en helt sluten väska. Det gamla fodralet var ju bara som en huv, något sådant räcker säkert för din del. Även om jag hade gjort en huv hade jag nog använt vaxduk, jag tycker om det materialet.
Tar du beställningar? :)
Användarens profilbild
Av Kaja
Fryle skrev:

//Kaja
Det finns ju en klar fördel med vaxduk inbillar jag mig och det är att dammet inte fastnar lika lätt. Med tanke på hur mycket i synnerhet overlocken dammar så vore det nog en fördel.

//Kaja
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Vad söt den blevBild
Användarens profilbild
Av Fryle
marcy skrev:
Fryle skrev:

//Kaja
Tar du beställningar? :)
Visst...
Användarens profilbild
Av Fryle
Helen skrev:
Fryle skrev:Såhär vill väl ingen vara klädd:
Bild
Precis så där ser min ut!!! :lol:
Då väntar vi bara på din "efter"-bild!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?