Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tezzis
Jag är helt ny på detta med sjalar. Lotti härinne hade jag turen att träffa IRL och hon fick mig att få upp ögonen vad gäller sjalar. :)

Så nu ska jag köpa mig en sjal till min snart 2 månaders son. Antar att min 1 åriga dotter inte vill sitta i nån sjal för hon avskyr att kramas så hon vill nog inte vara med om nåt sånt. :lol:

Så vilken trikåsjal är lättast att knyta osv? Mobywrap har jag fått tips om. Och tricot slen. Är dom bäst för en nybörjare?
Isf får vi hoppas att nån har nån sån till salu härinne kanske. :)
Användarens profilbild
Av Anso
Hej och välkommen!
Börja med att fundera ut vilken färg du vill ha, du kommer ju att ha sjalen på dig en hel del och då ska man trivas med den. Så här under vinterhalvåret kanske det inte spelar så stor roll vilken trikåsjal man har, en del är liiiiite tunnare= skönare på sommaren.

Lägg ut en annons under "KÖPES" så är det fler som ser att du vill köpa också. Har du möjlighet så kan du försöka att gå på en bärsjalsträff så får du se många olika sjalar på en gång.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Alla trikåsjalar är nog i princip lika lättknutna. Det jag skulle tänka på om jag vore du, är att välja en stadig trikåsjal eftersom barnet redan är knappt 2 månader och trikåsjalar lätt kan bli lite "svajiga" för större barn.
Några exempel: Bali baby stretch, marimekko, babybundler, ev. sino..

Mobyn tycker jag är ganska svajig, så en sån skulle nog inte jag välja :wink:

Och välkommen hit förresten :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?