Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi kunde ju inte låta bli att "hamstra" en till Beco nu när de ska sluta tillverkas (och det dessutom var rea). Inte för att vi behöver mer än en, men ifall den går sönder. Eller så :wink:

I förmiddags skulle vi till Stockholm hela familjen (medelst buss, tåg och tunnelbana) och när vi kommer ut i trapphuset, superstressade som vanligt, så har grannens katt kissat i våra barnvagnar - alltså inte en utan båda :evil: Två minuter tills bussen går, vi har ingen vagn! Snabbt som ögat in och hämta en Beco till, upp med snart-3-åringen på ryggen också, packa om grejerna lite och så iväg.

Och visst var det lite småtungt att kånka omkring på bägge barnen samt packning i julhandeln i city men det funkade ju (och det hade inte varit helt smidigt med vagn heller). Stora sonen tyckte dessutom det var jättemysigt att åka sele igen, han ville aldrig hoppa ner :heart:

Vilken TUR att jag okynnesshoppade!!
Användarens profilbild
Av bellisbella
:D Låter ju verkligen som att det var tur att du shoppade selen...
o vagn i trängsel är inte roligt... :?
Användarens profilbild
Av Scilla
annelie skrev:så bra att du köpte en till :-D

men vad hör jag? ska de sluta tillverkas? varför?
Jo det verkar så, Ergo har tydligen sökt patent på liknande selar och Beco har redan beslutat att sluta sälja sina nuvarande selar och istället satsa på nya varianter. Finns nog ett par trådar om detta tror jag.

Vi älskar vår så mycket att vi inte vågade låta bli att köpa på oss en extra :D
Användarens profilbild
Av Elinea
Vilken tur att du hade två :D Hur ska jag som bara har ett barn motivera en Beco till? :P
Användarens profilbild
Av Scilla
Elin J skrev:Vilken tur att du hade två :D Hur ska jag som bara har ett barn motivera en Beco till? :P
Jamen tänk om grannkatten kissar på Becon?? :shock: :wink:
Användarens profilbild
Av April
Underbart! Jag har redan två, så det får nog räcka ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av thanisa
April skrev:Underbart! Jag har redan två, så det får nog räcka ;-)

Kram
Men April vad hör jag, det får räcka? Ponera att ni blir gravida igen och det visar sig vara tvillingar. Nog hade ni behövt 4 stycken för ifall att... Tänk vad bra att ni som föräldrar kan ta och bära två barn var i beco... Kör nu inte samma sak mot mig att man behöver minst 2 sjalar i samma färg så att de matchar om man bär båda... Jag ska inte köpa fler....
Användarens profilbild
Av Elinea
Scilla skrev:
Elin J skrev:Vilken tur att du hade två :D Hur ska jag som bara har ett barn motivera en Beco till? :P
Jamen tänk om grannkatten kissar på Becon?? :shock: :wink:
Vi bor i allergihus, så man får inte ha pälsdjur i huset. Jag har förresten ingen Beco alls ännu men en stark misstanke om att tomten kanske kommer med en :D
Användarens profilbild
Av April
thanisa skrev:
April skrev:Underbart! Jag har redan två, så det får nog räcka ;-)

Kram
Men April vad hör jag, det får räcka? Ponera att ni blir gravida igen och det visar sig vara tvillingar. Nog hade ni behövt 4 stycken för ifall att... Tänk vad bra att ni som föräldrar kan ta och bära två barn var i beco... Kör nu inte samma sak mot mig att man behöver minst 2 sjalar i samma färg så att de matchar om man bär båda... Jag ska inte köpa fler....
:hmm: Jag tänkte ju inte så långt... man kanske skulle :whut: :mrgreen:

Kram
Användarens profilbild
Av zero.sara
:hopmad: Eländes med kattkiss men :vågen: tur med okynnesshoppingen så ni hade en sele till att bära i på stan
:D

Kan inte ha vår vagn stå ute på vår veranda heller för grannens okastrerade hankatt pinkar revir hos oss (vi bor visserligen på landet men det stinker ju lika illa här) trots att vi har två egna katter (kastrerade).
Användarens profilbild
Av Isanna
Nämen vilka bråkiga kissar! :shock:

Tur att du hade två snyggingar att bära godingarna i iallfall! :vågen:
Användarens profilbild
Av sanna73
Trist med pinkande gran katt :(
Men bra med okynnesshoping :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?