Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Auroratiger skrev:Å andra sidan är ju risken att man inte alls gillar att bära efter att bara ha burit med babybjörn. Det är nog en av de vanligaste kommentarerna jag hör om bärande: "Ja, jag har ju en sån där babybjörn men den har jag inte använt så mycket..."

Så då är det ju bra att berätta om alternativen. :)
När jag bar i bb så var min första tanke att det måste ju finnas någonting som är bättre, så jag googlade och surfade och hittade på så vis sjalarna. :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Måsen skrev:
Auroratiger skrev:Å andra sidan är ju risken att man inte alls gillar att bära efter att bara ha burit med babybjörn. Det är nog en av de vanligaste kommentarerna jag hör om bärande: "Ja, jag har ju en sån där babybjörn men den har jag inte använt så mycket..."

Så då är det ju bra att berätta om alternativen. :)
När jag bar i bb så var min första tanke att det måste ju finnas någonting som är bättre, så jag googlade och surfade och hittade på så vis sjalarna. :wink:
Samma här. Dessutom fick jag den enda riktiga hjälp jag fått på familjeliv: fick en hänvisning hit! :D
Användarens profilbild
Av lillvilda
ja absolut skulle jag göra det om det var vad kompisen ville ha. Men jag skulle först ge råd om sjal/mei tai lr liknande först å låta kompisen botanisera lite bland mina grejer. Å sen skulle jag inte kunna hålal tillbaka mitt vad var det jag sa när de sen komemr nån månad senare å säger att det är för tungt att bära i babybjörnen.
Användarens profilbild
Av annalys
Lösningen i just det här fallet var att min kollega inte tog den, de skulle eventuellt få eller få låna av någon annan. Och jag fick ju chansen att visa en sjal, för jag måste såklart bära Nils när de var här.

Men jag ska nog sälja BB-en på Blocket eller så så småningom.
Användarens profilbild
Av April
Jag skulle sålt den och för pengarna hade jag köpt en sjal till min kompis 8)

Kram
Användarens profilbild
Av tinaw
April skrev:Jag skulle sålt den och för pengarna hade jag köpt en sjal till min kompis 8)

Kram
Luring där! :D
Användarens profilbild
Av April
tinaw skrev:
April skrev:Jag skulle sålt den och för pengarna hade jag köpt en sjal till min kompis 8)

Kram
Luring där! :D
Nja... men jag hade ju sålt den till någon som ändå skulle köpa en BabyBjörn. Sedan hade jag lämnat med ett visitkort till www.sjalbarn.se och sagt att om det blir för tungt att bära, så är de varmt välkomna :mrgreen:

Kram
Av MammaTess
Svägerskan är sugen på sjal så hon ska få låna min gause...men min käre bror är mer svårflörtad och har själv bett att få överta vår gamla BB istället.... :) Nåja, han ska få se.... :D
Av lottali
Jag fick låna en BB när min dotter föddes. Jag hade visserligen redan bestämt mig för att köpa sjal men hann använda BB några gånger. Sedan blev min dotter stor och tung huxflux :D och svår att bära i trikåsjalen.
Så vid ett kristillfälle så tog jag faktisk BB med ringsjal över för att min dotter skulle få benen i grodposition, det funkade över förväntan (Kan ej bära i enbart ringsjal pga ryggproblem.)

Så visst kan det finnas tillfällen då en gammal BB kan komma till användning !
Tänker mig att BB med ringsjal skulle kunna funka bra även med en liten bebis som sitter innanför med armarna. Och har man ingen ringsjal funkar ju vilken tygbit som helst.
Av Ponyo
Bästa är att låna ut sin BB, så folk upptäcker hur dålig den är och låter bli att köpa den. :D

Vi lånade en, fick en äkta bärbebis och skaffade sjal och bättre sele istället.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?