Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
suck, det blir inte mycket bärande nu alltså. Alla dessa kläder förstör bara. Inta kan jag använda sjalen, det är BARA FÖR BÖKIGT. Ergon vill L inte riktigt sitta i, tror det är för tjockt allting. Bärjacka? Nää, för inte vill han sitta så länge och vips måste man ta ner honom, var man än är... inte så bra när man står vid sjön och matar fåglar...

Vad göra???

Vänta på våren och de tunna klädernas årstid :)
Användarens profilbild
Av lillvilda
håller helt med dig det är så bökigt på vintern så till min stora sorg bär jag alldeles för lite nu :(
Av Sofie
Det är detta man ska ha ringsjalen till va? :?:

:D eller läste jag inte nån sån tråd förra vårvintern?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Bökigt är det och varmt blir det, men det går. :) Vill ha lite ordentlig vinter med snö innan det blir vår.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag använder ringsjalen mer nu. Går ju snabbt och enkelt att sätta på sig trots slask och kyla
Användarens profilbild
Av Siania
zero.sara skrev:Jag använder ringsjalen mer nu. Går ju snabbt och enkelt att sätta på sig trots slask och kyla
:iagree: Ringsjal regerar på vintern.
Av MammaTess
jag håller med, det är helt hopplöst att bära i något nu..varma jackor och overaller*suck*
Användarens profilbild
Av thanisa
Det går utmärkt. Finn sitter i selen/sjalen med sina vanliga kläder och sen har jag ponchon över oss. När man går in så tar man av ponchon och lägger ner den tillsammans med mössor och vantar i hammockbagen. Får plats med mycket där. Hade även kläder och jacka för dottern där idag när vi var på stan.
Användarens profilbild
Av Helena
Håller med att det är svårt i vissa åldrar när man inte riktigt vet om barnet vill bäras eller komma ner.

Ibland har jag Saga under bärjackan, men jag måste dock ändå pälsa på henne på överkroppen eftersom hon alltid har armarna ute.
Fast jag har nästan upptäckt att hon känner sig friare utan bärjackan, hon sitter där inne och sparkar och bökar på min rygg. Igår tog jag på henne overall och hade henne utanpå kläderna, hon verkade nöjdare faktiskt. Och så kan hon ju enkelt komma ner och få leka på marken om hon vill det.

Men det är kämpigt innan man kommer ut, man måste liksom planera som en riktig strateg, så att kläderna inte åker av innan man hinner utanför dörren. Gnällig och hjälplös fyra-åring som enligt honom själv alltid verkar ha korviga strumpor, kliiga byxor och fel tröja, gör ju inte saken lättare. :D
Användarens profilbild
Av vovvemor
Mmmm, jag har tur som har Eje i en ålder där det funkar ok att ha honom innanför jackan... Daga knölas ner i sele eller sjal med overall på, det funkar bra tycker jag även om det känns bylsigt. Men vi har liksom inget alternativ till bärandet, så jag har inte tänkt på att det skulle vara FÖR krångligt, men jag längtar till varmare väder, det blir så mycket enklare då.

(Nu ska vi snart ut med hundarna med mamma med täckjacka, Eje med overall i ergon på magen och Daga med overall i becon på ryggen - jag får inte till det med att ha Eje innanför jackan när jag ska bära Daga på ryggen samtidigt, gissa om vi kommer att se ut som en gigantisk michelingubbe! :lol: :lol: )
Av Sia
Härhemma är vintern Ergons årstid, inget annat blir speciellt bra... :evil:
Sjalarna ligger och skräpar som onödiga inköp och man har dåligt samvete för att man inte andvänder dom.....*suck*
Men ergon funkar bra med overall :vågen:
Användarens profilbild
Av lillvilda
jag har sytt ett bärskydd av en gammal hellyhansen tröja som jag klippt av armarna och sytt igen och sytt igen nere i botten. Den funkar bra men om det för kallt törs jag inte lita på att han håller värmen i den. Jag får nog fodra den. Men det är den bästa lösningen jag har nu efftersom jag inte har nån jacka jag kan ha honom innanför. Sen funkar det ju med overall i mei taien men de är jobbigt när man ska in i butiker.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?