Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
På det bärskyddet jag hade en gång så var det 2 långa "snören" och dessa tog man över sina axlar korsade på ryggen och sen fanns det ett par öglor på bärskyddet oxå som man sen trädde igenom snörena i å sen knöt man en knut bak på ryggen har jag för mig.

Förstod du något av detta?! :roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
mammahappy skrev:På det bärskyddet jag hade en gång så var det 2 långa "snören" och dessa tog man över sina axlar korsade på ryggen och sen fanns det ett par öglor på bärskyddet oxå som man sen trädde igenom snörena i å sen knöt man en knut bak på ryggen har jag för mig.

Förstod du något av detta?! :roll:
japp, det fattade jag :-) så ser det ut :-)
Av JoJsMamma
Hur går det? Du har ju fått bra beskrivning av de andra, så jag hoppas att du har löst det. När du knutit de långa snörena drar du år dragskorna (vad 17 heter dragsko i plural??) , så att det blir som en påse. Vid barnets nacke drar man också åt, så stöder det lite.
Av JoJsMamma
Nej, jag har inte klippt, och det tror jag att Beckah är glad för, för det är hon som har mitt nu! :wink: Sen bärjackan kom hit så har bärskyddet hängt alldeles ensamt och ledset i hallen, så jag sålde det. :D

Och nej, jag drog inte upp dragskorna mellan gångerna, men jag gjorde det när jag skulle skicka det, enklare att vika då.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?