Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Alltså det är ju tur att jag inte har pengar just nu och att vi har för mycket räkningar den här månaden, för jag kan inte bestämma mig för vilken Hoppediz jag vill ha. Först ville jag ha Moskau eller Panama. Fast nu tänker jag att det kanske vore fint med en blå sjal till våren. Men det finns för många olika blå att välja på tycker jag. Och tänk om jag hellre vill ha något färgglatt.
Tror ni att Stockholm är fin, som är helt ljusblå? Eller är det roligare med Luzern?
Av GodisGlader
Jag har en Montreal och älskar den!
Har tyvärr ingen bild men Anna har en bild med den Hoppedizen, vet inte hur länge jag satt och tittade på den :roll: så snygg! nu behöver jag inte glo nå mer på dig Anna :roll:
Användarens profilbild
Av AnKa
Svårt val!
Jag tror båda är fina men skulle av de två nog valt Luzern, känns lite roligare. Annars gillar jag Montreal bland de blåa och både Nairobi och Dehli tycker jag är jättefina.

Måste också sälla mig till de som beundrar Annas avatar :wink: Du har verkligen superfina sjalar Anna både Montrealen och din Amazonas Antigua *vill ha*
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hej GodisGlader!
Visst var det du som skulle steloperera ryggen? Jag har tänkt på dig och undrat så hur det gick, hoppas allt har gått bra!

Kram
Ingrid

www.babydesign.se
Av GodisGlader
Jepp Ingrid det var jag.
Allt har gått jättebra, kom hem i söndags :D
Allt gick mycket bättre än vi trott, kan göra mycket mer än vad vi trodde.... beror mycket på min starka rygg, så nu vet jag hur viktigt det är med tränad rygg :lol:

Är jättenöjd med Hoppedizen :wink: den var lite lång men när jag har knytigt färdigt så stoppar jag in det som blev över.
Funkade bra oxå, gick hela dagen med tjejen på höften när den kom och färgen är gudomlig :wink:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Helena skrev: Men det finns för många olika blå att välja på tycker jag. Och tänk om jag hellre vill ha något färgglatt.
Tror ni att Stockholm är fin, som är helt ljusblå? Eller är det roligare med Luzern?
Du är rolig du Helena! Nu finns det för många färger :D

Jag tycker min Montreal är jättefin men, du har ju redan inkan och Girasolen som är färgglada och randiga så det kan väl passa bra med en mer lugn sjal och jag tror också att Luzern är jättefin. Kommer inte åt Hoppediz hemsida nu så jag kan inte kolla på stockholm tyvärr.
Användarens profilbild
Av Ingrid
GodisGlader skrev: Allt har gått jättebra, kom hem i söndags :D
Allt gick mycket bättre än vi trott, kan göra mycket mer än vad vi trodde.... beror mycket på min starka rygg, så nu vet jag hur viktigt det är med tränad rygg :lol:
Vad skönt att höra att allt har gått så bra! Härligt! Roligt att du är nöjd med Hoppedizen också och att det går bra att bära redan nu tydligen!

/Ingrid
Användarens profilbild
Av Ester
Bild

Det här tror jag är en stockholm.
Enfärgad ljusblå med en mörkblå kant...jättefin ju :shock: tror jag skulle vilja ha en sån också...

annars gillar jag Dehlin men är för feg för att köpa en
Användarens profilbild
Av Ingrid
Katharina skrev:Ingrid: Vad är det för sjal du har på ditt foto? *nyfiken*
Det är en Bära-barn-sjal i färg "multi" eller har de väl bytt namn på den nyligen till "salsa" . Jag gillar färgerna i den.
/Ingrid
Användarens profilbild
Av Helena
Elin skrev:Bild

Det här tror jag är en stockholm.
Enfärgad ljusblå med en mörkblå kant...jättefin ju :shock: tror jag skulle vilja ha en sån också...

annars gillar jag Dehlin men är för feg för att köpa en
Aha, där ser jag ju den, har inte sett den bilden tidigare, tack så mycket! Jag gillar den mannen, tänk att han t o m har sett till att matcha det blåa i sjalen i sin mössa, kul.
Jag är lite rädd för att man ska gå omkring och se ut som en ljusblå badhandduk, men det kanske man inte gör.
Ja, det får nog iallafall bli en som inte är så randig, har ju inkan som är jätte randig, och vill nog variera mig lite.
Användarens profilbild
Av Anna
AnKa skrev: Måste också sälla mig till de som beundrar Annas avatar :wink: Du har verkligen superfina sjalar Anna både Montrealen och din Amazonas Antigua *vill ha*
Man får tacka. Jag är själv väldigt nöjd med mina sjalar, men allt går lite i blått. Vi är kankse lite väl blå i den här familjen.
Av Jessica
Har just importerat en Hoppediz genom min granne!!
Jag beställde Luzern men den var slut då så jag fick en Oslo! Jättefin Ser ut som Luzern med breda blå fält men den har en smal rand brevid också.
Jag är så fantastiskt nöjd men det blev nog dyrare att göra så här än beställa från sverige. Men, men vad gör man inte för grannsämjan... :shock:
Hennes mamma som bor i tyskland betalade och beställde och skickade den till mig. Sen betalade jag i svenska pengar till min granne. 580 kr med frakt...
Jag är fantastiskt nöjd. :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Varför väcker dessa rackarns sjalar ett sån ha-begär?!? :wink:

Vi klarar ju oss egentligen med de sjalar jag redan sett till att införskaffa/sy + att lilla fröken blir allt större och självgående - men jag är ändå så sugen på fler sjalar!

Vet inte riktigt hur mycket det är fråga om behov och hur mycket det mest är frågan om en dröm om vår och sommar (på liten utflykt m lilla fröken, vacker väder och en kort hoppediz kairo... :lol: )

(... att jag sedan är förtjust i div vackra tyger och andra textilier redan innan jag började bära min dotter i sjal gör ju inte att suget efter en schyst vävd sjal minskar direkt... :?)
Användarens profilbild
Av Anso
CrazyMagpie skrev:

(... att jag sedan är förtjust i div vackra tyger och andra textilier redan innan jag började bära min dotter i sjal gör ju inte att suget efter en schyst vävd sjal minskar direkt... :?)
Då är du precis som jag då. Jag kan knata omkring i tygaffärer och bara titta och titta på alla vackra färger nästan hur länge som helst.

Måste ju tipsa om ett annan rolig sak - TOVNING - en dunderhit när barnen är lite större och kan vara med. Man kan dessutom tova in t.ex silke när man gör egna sjalar och det blir jättevackert. Jag gick en kurs hos ABF med Gunilla Pateau Sjöberg som var helt suverän!!
Användarens profilbild
Av Helena
CrazyMagpie skrev:Varför väcker dessa rackarns sjalar ett sån ha-begär?!? :wink:

Vi klarar ju oss egentligen med de sjalar jag redan sett till att införskaffa/sy + att lilla fröken blir allt större och självgående - men jag är ändå så sugen på fler sjalar!

Vet inte riktigt hur mycket det är fråga om behov och hur mycket det mest är frågan om en dröm om vår och sommar (på liten utflykt m lilla fröken, vacker väder och en kort hoppediz kairo... :lol: )

Jag tror att man blir mer och mer kräsen ju längre man bär i sjalen, man vill ha den rätta längden och den rätta färgen. Och barnen blir ju inte lättare, så då vill man ha den mest avlastande sjalen också. Jag vill absolut bära i sjal i sommar, men jag är tveksam till att ta med mig min långa Storchenwiege på 5,2, nu när jag bara bär Miles på ryggen. Så då tänker jag mig att Hoppedizen som är lite kortare och tunnare kanske blir ett bra alternativ.
Och visst måste de ju bli trötta då och då och vill bäras, även när de blir större, iallafall ifall man lämnar vagnen hemma.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?